علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام-راهبرد معاصر

علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام

پیج ساشا سبحانی یکی از شاخ های اینستاگرام بسته شدف در ادامه علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام را با هم می خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 29
کد خبر: ۴۱۶۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، پیج اینستاگرام آقازاده ایرانی ساشا سبحانی که با انتشار تصاویر زیادی از زندگی لاکچری اش در خارج از کشور باعث جذب فالوورهای زیادی شده و به شهرت رسیده است مسدود شد برای اطلاع از علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی، پس از بسته شدن پیج تتلو، خواننده پرحاشیه و مبتذل، این بار نوبت به ساشا سبحانی، پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا رسیده است.

 

علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام

 

ساشا سبحانی یکی از شاخ های اینستاگرام و پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، این روزها در لایو های اینستاگرامی اش با کارهای عجیب و غریب و آوردن دختران برهنه در لایو باعث خشم خیلی ها شد.

 

از این رو از روز گذشته همه کاربران ایرانی با حمله به صفحه اینستاگرام ساشا سبحانی، او را ریپورت و بلاک کردند که بعد از چند ساعات شاهد مسدود شدن پیج اینستاگرام وی بودیم

 

این فرد یکی از کسانی بود که در صفحه اینستاگرامی خود، سایت شرط بندی‌اش را با سوء استفاده از تصاویر بانوان تبلیغ می‌کرد. علاوه بر این، به رخ کشیدن زندگی لاکچری یکی از پایه‌های اصلی محتوای پیج سبحانی بود.

 

سرانجام پیج پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا، با داشتن حدود دو میلیون فالوور، به دلیل ریپورت بسیار زیاد کاربران از دسترس خارج شد.

 

علت بسته شدن پیج ساشا سبحانی در اینستاگرام

ویدیوی آرمین راد درباره بسته شدن پیج اینستاگرام ساشا سبحانی

 

آرمین راد یکی از هکرهای ایرانی دیشب با انتشار ویدویی اطلاع رسانی کرد که امشب پیچ ساشا سبحانی بسته خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
پیجش همین الانم بازه خبر کذب بیرون ندید لطفا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
آرمین راد دمت گرم داداش کاشکی مثل آرمین راد زیاد داشتیم در ایران نه اینکه شاهد دو میلیون فالور برای این انگل باشیم کاشکی دو میلیون آرمین راد داشتیم.داداش آرمین باعث افتخاری ❤️❤️
تحلیل های برگزیده