تجاوز بدنساز تهرانی به دختر جوان در خانه مجردی-راهبرد معاصر

تجاوز بدنساز تهرانی به دختر جوان در خانه مجردی

شایان بدنساز معروف تهران، چندی پیش با یک دختر جوان آشنا می شود. داستان آشنایی و عشقی که بین آن ها به وجود آمد، اتفاقا محصول عشق های اینترنتی حاصل کامنت و لایک و دایرکت و فالو نیست.
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 11
کد خبر: ۴۲۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، شایان بدنساز معروف تهران، چندی پیش با یک دختر جوان آشنا می شود. داستان آشنایی و عشقی که بین آن ها به وجود آمد، اتفاقا محصول عشق های اینترنتی حاصل کامنت و لایک و دایرکت و فالو نیست. آن ها به مرکزی برای انجام کاری مراجعه می کنند و از قضا، آقا شایان به دختر جوان شماره می دهد. او هم می پذیرد. دختر جوان نمی دانست که شایان، بدنساز معروف شمال تهران است.

 

اندام زیبا و قد بلند و چهره مهربان، همه نشانه هایی بود که دختر جوان را به عشقی بی فرجام کشاند. داستان، مربوط به ۳ ماه پیش است. پیش از داستان کرونا. شایان در این مدت، با دختر جوان وارد رابطه می شود.

 

اما بعد به این نتیجه می رسد که علاقه ای به او ندارد و از قصد ازدواجش با دختر جوان، منصرف می شود. در این بین، عاشق دختر جوانی می شود که گویا پزشک است و ساکن لندن. عشق لندنی شایان خان سبب می شود که دختر جوان تهرانی را رها کرده و به انگلیس برود که در فرودگاه، پیش از خروج از کشور، متوجه اتهام خود شده و دستگیر می شود.

 

منبع: رصداقتصادی

کلمات کلیدی: تجاوز
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار