خواهر‌خواندگی بندرعباس و مومباسا در کنیا وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آبان‌ماه پیش‌بینی وقوع شفق‌های قطبی در مریخ ممکن شد؟ یک متهم به دلیل ۱۴۰ مورد سقط جنین غیرقانونی به اعدام محکوم شد کشف و امحای ۳.۵ تن ماری جوانا در ایذه/ شهادت مامور پلیس در درگیری با سوداگران مرگ افزایش تعرفه پرستاران کلید خورد /پیشنهاد معافیت مالیات پلکانی پرستاران در بودجه ۱۴۰۵ عامل ضرب و شتم وحشیانه بانوان در باقرشهر دستگیر و راهی زندان شد + فیلم هوش مصنوعی، رایانه شما را از طریق تصاویر آنلاین هک می‌کند وضعیت استخدامی معلمان غیررسمی به زودی مشخص می‌شود + جزئیات سرعت طوفان سیستان برای دومین روز متوالی از ۱۰۰ کیلومتر گذشت فراخوان استخدام نیروی متخصص در آزمایشگاه‌های پلیس آگاهی فراخوان شناسایی متخصصان مالی برای هیات مدیره‌های شستا زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد + ظرفیت جذب اجرای ماینکرفت با هوش مصنوعی در مرورگر اطلاعیه سری سوم انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ خشکسالی پرده از ۴۰ گور ۲۰۰۰ ساله برداشت

طراحی یک ایستگاه تقاطعی جدید مترو در خط ۲ و ۳

ساخت یک ایستگاه تقاطعی جدید با کد G3 در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
کد خبر: ۴۳۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر،  علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تأکید بر اینکه باید خطوط مترو ایستگاه‌های تقاطعی داشته باشند، افزود: ایستگاه‌های تقاطعی برای مسافران شبکه مترو بسیار کارساز و ضروری است چرا که سبب جابجایی مسافران به سهولت در خطوط می‌شود.

 

او در ادامه بیان کرد: طرح اولیه ساخت خطوط ۲ و ۳، دارای یک ایستگاه تقاطعی در محل تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان امام خمینی (ره) در حوالی دانشگاه افسری امام علی (ع)، بوده است. همان سال‌ها به علت وجود یک‌سری مشکلات، این ایستگاه از طرح اولیه حذف شد.

 

به گفته امام؛ از نگاه مدیریت شهری فعلی، این ایستگاه باید ساخته شود تا دو خط مهم و مملوء از مسافر شبکه مترو، یک ایستگاه تقاطعی داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه شش گزینه مختلف طراحی شده تا درنهایت یک گزینه برای اجرای ایستگاه انتخاب شود، یادآور شد: اجرای این ایستگاه با تمام مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفته است.

 

او درباره مشکل اساسی اجرای این طرح، توضیح داد: یکی از مشکلات اساسی این ایستگاه، گرم بودن خط ۲ و ۳ است چرا که قطار داخل خطوط حرکت می‌کند و فعالیت را بسیار سخت‌تر می‌کند. اما اجرای این طرح جزو ضرورت‌های شهر است.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرا و تکمیل خواهد شد، گفت: اگر امسال ایستگاه G۳ آغاز به کار کند، حدود دو سال زمان برای تکمیل نیاز دارد.

کلمات کلیدی: مترو علی امام
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده