شیرخشک براساس سن و کد ملی نوزادان عرضه می‌شود شلیک شکارچیان به محیط‌بان زاوه ارسال نتایج ارزیابی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان به سازمان سنجش تا ۱۵ مرداد/ انتخاب ۲۶ هزار و ۸۰۰ دانشجو معلم وجود ۳۰۰۰ دستفروش در متروی تهران/ ساماندهی دستفروشان تهران در ۳ فاز حداکثر سقف سنی متقاضیان عضویت هیئت علمی دانشگاه‌های غیر دولتی اعلام شد وضعیت هوای تهران نارنجی و آلوده است هشدار هواشناسی درباره رگبار، رعدوبرق و باد شدید در ۱۵ استان سخنگوی قوه قضاییه: در حمله به اوین تعدادی زندانی فرار کردند / ۵ زندانی جرایم مالی هم شهید شدند آخرین وضعیت پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان انفجار بندر شهید رجایی ضرب و شتم شدید قرقبان فریدونشهری در حین ماموریت حفاظت از منابع طبیعی آیا حمله به اوین برای حذف برخی از جاسوسان اسراییلی بوده؟ تشکیل پرونده برای همتی و میرسلیم سخنگوی قوه قضاییه: شبکه‌های دشمن در داخل شناسایی شدند پیامد‌های استخدام و بکارگیری اتباع غیرمجاز هواشناسی ایران ۲۱ تیر / افزایش ابر و بارش پراکنده رگبار در اکثر نقاط

طراحی یک ایستگاه تقاطعی جدید مترو در خط ۲ و ۳

ساخت یک ایستگاه تقاطعی جدید با کد G3 در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و امام خمینی (ره) در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
کد خبر: ۴۳۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر،  علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با تأکید بر اینکه باید خطوط مترو ایستگاه‌های تقاطعی داشته باشند، افزود: ایستگاه‌های تقاطعی برای مسافران شبکه مترو بسیار کارساز و ضروری است چرا که سبب جابجایی مسافران به سهولت در خطوط می‌شود.

 

او در ادامه بیان کرد: طرح اولیه ساخت خطوط ۲ و ۳، دارای یک ایستگاه تقاطعی در محل تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان امام خمینی (ره) در حوالی دانشگاه افسری امام علی (ع)، بوده است. همان سال‌ها به علت وجود یک‌سری مشکلات، این ایستگاه از طرح اولیه حذف شد.

 

به گفته امام؛ از نگاه مدیریت شهری فعلی، این ایستگاه باید ساخته شود تا دو خط مهم و مملوء از مسافر شبکه مترو، یک ایستگاه تقاطعی داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه شش گزینه مختلف طراحی شده تا درنهایت یک گزینه برای اجرای ایستگاه انتخاب شود، یادآور شد: اجرای این ایستگاه با تمام مشکلات موجود در دستور کار قرار گرفته است.

 

او درباره مشکل اساسی اجرای این طرح، توضیح داد: یکی از مشکلات اساسی این ایستگاه، گرم بودن خط ۲ و ۳ است چرا که قطار داخل خطوط حرکت می‌کند و فعالیت را بسیار سخت‌تر می‌کند. اما اجرای این طرح جزو ضرورت‌های شهر است.

 

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرا و تکمیل خواهد شد، گفت: اگر امسال ایستگاه G۳ آغاز به کار کند، حدود دو سال زمان برای تکمیل نیاز دارد.

کلمات کلیدی: مترو علی امام
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار