ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

اعلام جزئیات و شرایط بهره مندی معلمان از فوق العاده ویژه

اعلام جزئیات و شرایط بهره مندی معلمان از فوق العاده ویژه وزارت آموزش و پرورش بخشنامه بهره‌مندی از فوق‌العاده ویژه معلمان موضوع بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری را ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 08
کد خبر: ۴۵۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت آموزش و پرورش بخشنامه بهره‌مندی از فوق‌العاده ویژه موضوع بند 10 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری، بخشنامه مورخ 4 دیماه 98 هیئت وزیران را ابلاغ کرد.

 

در این بخشنامه آمده است:

براساس مصوبه مذکور مشمولان بندهای 1 و 1-1 شیوه نامه اجرایی نظام رتبه بندی معلمان پیوست بخشنامه مذکور که شرایط اخذ و ارتقای به رتبه‌های1، 2، 3، 4، 5 را با رعایت ضوابط و مقررات مورد عمل و کسب شرایط معلمی احراز می‌کنند می‌توانند از تاریخ اول فروردین 99 از فوق العاده ویژه موضوع بند 10 ماده 68 قانون مدیریت به شرح جدول زیر بهره مند شوند.

 

معلمان , وزارت آموزش و پرورش ,

 

کارکنانی که به استناد مصوبه 17 آذر 58 شورای انقلاب در مشاغل اداری ادارات آموزش و پرورش اشتغال دارند درصورت انتقال و اشتغال تمام وقت در واحدهای آموزشی می‌توانند از مزایای این بخشنامه بهره مند شوند.

 

فوق العاده مذکور به دبیران و هنرآموزانی که در اجرای بخشنامه مورخ 3 بهمن 97 با 30 ساعت تدریس موظف هفتگی به خدمت اشتغال دارند علاوه بر 17.5 درصد تعلق خواهد گرفت.

 

 به منظور ایجاد انگیزه برای معلمانی که براساس ضوابط و مقررات مربوط آخرین طبقه و رتبه شغلی را اخذ کرده یا می‌کنند به ازای هرسال سابقه تجربی که بعد از تاریخ لازم الاجرا شدن این تصویب نامه "اول فروردین 99" کسب می‌کنند مشروط براینکه امتیاز ارزیابی عملکرد سالانه آنها کمتر از 90 درصد نباشد، مشمولان شاغل دوره ابتدایی و متوسطه به ترتیب از افزایش حقوق معادل 100 "مقطع ابتدایی" و 50 امتیاز "مقطع متوسطه"ضربدر ضریب ریالی سالانه برخودرار می شوند.

 

 مفاد مصوبه مورخ 17 آذر هیئت وزیران به استثناء موارد اصلاحی در مصوبه فوق الذکر کماکان به قوت خود باقی است.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار