سخنان بشار رسن درباره ادامه حضورش در پرسپولیس-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

سخنان بشار رسن درباره ادامه حضورش در پرسپولیس

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز نگفته‌ام که فصل آینده در پرسپولیس نخواهم ماند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 11
کد خبر: ۴۵۵۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، بشار رسن پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم دلم تنگ شده بود و خوشحالم که اینجا هستم. این تعطیلی و دوری خیلی طولانی شد و الان لحظه شماری می‌کنم تا جواب آزمایش‌ها بیاید تا مجوز حضور در تمرین صادر شود و دوباره بچه‌ها را ببینم و با پرسپولیس تمرین کنم فقط حیف که تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

 

وی درباره حضور در باشگاه اضافه کرد: در روزهای گذشته رسول‌پناه و خبیری هم برای حل مشکل سفرم به ایران و هم مسائل مالی خیلی پیگیر بودند و مرتب در تماس بودند. هر دو مشکل را هم حل کردند که از این بابت از رئیس باشگاه و همچنین پیروانی و خبیری و همکارانشان تشکر می‌کنم.

 

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از ابتدا قرار بود بعد از بازگشت به تهران در اولین فرصت به باشگاه بیایم. بخشی از مطالبات خودم را دریافت کردم و طبق قرار، بخش دیگری را هم هفته بعد دریافت می‌کنم و مشکلی از این بابت نیست. در این میان فرصتی شد که خود رسول‌پناه را هم ببینم تا بابت پیگیری‌ها و پیگیری کارها و حل مشکل، حضوری تشکر کنم.

 

رسن همچنین درباره انتشار مصاحبه‌‌ای از وی مبنی بر این‌که فصل آینده در پرسپولیس نمی‌ماند، خاطر نشان کرد: من هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام. چه کسی می‌داند که چه می‌شود؟ علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم. من بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی‌ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران بود ولی همان‌طور که در این جلسه هم مطرح شد، فعلا باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی لیگ برتر و بعد هم لیگ قهرمانان بگذاریم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده