راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف-راهبرد معاصر
به‌کارگیری اتباع خارجی کار دست رستوران بین راهی داد آزار پرنده در حال انقراض در سواحل جنوبی توسط چند ماهیگیر + ویدئو توضیحات شرکت ثامن در خصوص آلوده بودن محلول دیالیز صفاقی جذب ۳۰ هزار نفر به آموزش و پرورش با آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شیوه برگزاری کنکور ۱۴۰۴ تغییر می‌کند؟ ورود ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ساخت ۳۹ خط جدید مترو پایتخت پلیس: دستگیری سارقان ۱۰میلیاردی طلافروشی در تهران ماهواره چمران جدیدترین تست‌های خود را با موفقیت به انجام رساند ایلان ماسک: نورالینک برای از بین بردن درد گردن و کمر باید تراشه مغزی بسازد صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای شمال | سیلاب در راه است معاون وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش ملک جناح خاصی نیست/ از ظرفیت اساتید استفاده شود خبر خوش برای معلمان | کد ۱۹ استخدام ۶ هزار نفر برای وزارت آموزش و پرورش تایید شد جزئیات مسمومیت چند دانش‌آموز در شهرری | ماجرا چه بود؟ واکنش سازمان غذا و دارو به ماجرای محلول‌های دیالیزی آلوده دستگیری تبعه افغان مسلح در یافت آباد به اتهام قدرت نمایی

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف با همکاری معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن پروانه کسب درخواستی را دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: روز گذشته جلسه ‌ی در سالن همایش‌های اتاق اصناف تهران با حضور نهادهای تصمیم‌گیر حوزه اصناف شهر تهران و اتحادیه های مربوطه برگزار شد و درباره راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف پایتخت تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات متصدیان صنوف روند زمان بر صدور پروانه کسب و مشکلات مربوط به آن است، گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شده بود ، چالش‌ها و بسترهای لازم برای رفع مشکلات صدور پروانه کسب بررسی و در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف گرفته شد.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف اظهارکرد: سهولت و سرعت بخشی در تشریفات اداری و قانونی، اخذ مجوز پروانه کسب و کاهش هزینه متصدیان صنوف و هویت‌دار کردن واحد های صنفی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه در فاز اول راه اندازی این سامانه اولویت با اخذ کد پستی برای واحدهای صنفی است، گفت: با دریافت کد پستی واحدهای صنفی ساماندهی خواهند شد.

 

وی توضیح داد: سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که همزمان واحدها و سازمان مداخله‌گر دسترسی به این سامانه را دارند و در جریان روند صدور پروانه قرار می‌گیرند و نیازی به ارسال مراسلات پستی و یا تبادل مکاتبات و ... نیست.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه کلیه متصدیان واحدهای صنفی از امروز می‌توانند برای اخذ کد پستی به سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند، تاکید کرد: نصب کد پستی دریافتی بر سر در واحدهای صنفی ضروری است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه در ابتدا به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و پس از رفع معایب احتمالی و برآورد نتایج و تکمیل پروژه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده