راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف-راهبرد معاصر
جزییات غربالگری سلامت روان دانش‌آموزان متوسطه بارش برف و باران از روز یکشنبه آغاز می‌شود راز خشک شدن ۷۰ درصدی دریای مدیترانه! انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف با همکاری معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن پروانه کسب درخواستی را دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: روز گذشته جلسه ‌ی در سالن همایش‌های اتاق اصناف تهران با حضور نهادهای تصمیم‌گیر حوزه اصناف شهر تهران و اتحادیه های مربوطه برگزار شد و درباره راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف پایتخت تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات متصدیان صنوف روند زمان بر صدور پروانه کسب و مشکلات مربوط به آن است، گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شده بود ، چالش‌ها و بسترهای لازم برای رفع مشکلات صدور پروانه کسب بررسی و در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف گرفته شد.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف اظهارکرد: سهولت و سرعت بخشی در تشریفات اداری و قانونی، اخذ مجوز پروانه کسب و کاهش هزینه متصدیان صنوف و هویت‌دار کردن واحد های صنفی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه در فاز اول راه اندازی این سامانه اولویت با اخذ کد پستی برای واحدهای صنفی است، گفت: با دریافت کد پستی واحدهای صنفی ساماندهی خواهند شد.

 

وی توضیح داد: سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که همزمان واحدها و سازمان مداخله‌گر دسترسی به این سامانه را دارند و در جریان روند صدور پروانه قرار می‌گیرند و نیازی به ارسال مراسلات پستی و یا تبادل مکاتبات و ... نیست.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه کلیه متصدیان واحدهای صنفی از امروز می‌توانند برای اخذ کد پستی به سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند، تاکید کرد: نصب کد پستی دریافتی بر سر در واحدهای صنفی ضروری است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه در ابتدا به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و پس از رفع معایب احتمالی و برآورد نتایج و تکمیل پروژه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر