راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف-راهبرد معاصر
رکورددارترین نام برای دختران ایرانی اعلام شد همسر مالک شرکت موبایل موسوی آمل بازداشت شد قاضی پرونده چای دبش: پاسخ بانک‌های شاکی به استعلام‌ها متناظر با سوالات دادگاه تنظیم نشده است بریز و بپاش میلیاردی متهمان پرونده رضا‌یت خودرو با پول مردم کلاس‌های جبرانی دانشگاه‌ها چگونه تشکیل خواهد شد؟ یازدهمین دادگاه چای دبش برگزار شد / تفهیم اتهام به یک متهم دیگر پرونده ساعت آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد مدارس ۱‌۱ شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل شد کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف با همکاری معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این سامانه شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن پروانه کسب درخواستی را دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۲۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: روز گذشته جلسه ‌ی در سالن همایش‌های اتاق اصناف تهران با حضور نهادهای تصمیم‌گیر حوزه اصناف شهر تهران و اتحادیه های مربوطه برگزار شد و درباره راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف پایتخت تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات متصدیان صنوف روند زمان بر صدور پروانه کسب و مشکلات مربوط به آن است، گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شده بود ، چالش‌ها و بسترهای لازم برای رفع مشکلات صدور پروانه کسب بررسی و در نهایت تصمیم به راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف گرفته شد.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در خصوص هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف اظهارکرد: سهولت و سرعت بخشی در تشریفات اداری و قانونی، اخذ مجوز پروانه کسب و کاهش هزینه متصدیان صنوف و هویت‌دار کردن واحد های صنفی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه در فاز اول راه اندازی این سامانه اولویت با اخذ کد پستی برای واحدهای صنفی است، گفت: با دریافت کد پستی واحدهای صنفی ساماندهی خواهند شد.

 

وی توضیح داد: سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که همزمان واحدها و سازمان مداخله‌گر دسترسی به این سامانه را دارند و در جریان روند صدور پروانه قرار می‌گیرند و نیازی به ارسال مراسلات پستی و یا تبادل مکاتبات و ... نیست.

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه کلیه متصدیان واحدهای صنفی از امروز می‌توانند برای اخذ کد پستی به سامانه جامع مدیریت اجرایی اصناف مراجعه کنند، تاکید کرد: نصب کد پستی دریافتی بر سر در واحدهای صنفی ضروری است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سامانه در ابتدا به‌صورت پایلوت در شهر تهران اجرایی خواهد شد و پس از رفع معایب احتمالی و برآورد نتایج و تکمیل پروژه در سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر