اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق فرهنگیان و معلمان در سال جدید  ساداتی‌نژاد و فاطمی‌امین به زندان محکوم شدند/ قوه قضاییه: احکام پرونده چای دبش قطعی است+ فیلم حکم پرونده دبش صادر شد/ متهم ردیف اول در ۶ عنوان اتهامی محکوم شد آلودگی به تهران بر می‌گردد؛ بارش باران و برف از چهارشنبه شب افزایش «سن» ورود به دانشگاه‌های تربیت معلم تا حداکثر ۲۷ یا ۳۰ سال بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور شناسایی ۴۵۸ نقطه حادثه‌خیز در تهران فعالیت مدارس و ادارات دولتی مازندران فردا دوشنبه از ۹ صبح آغاز می‌شود بازداشت ۹ مأمور خاطی در پرونده جان باختن کودک ایرانشهری مدارس مشهد غیر حضوری شد هشدار پلیس فتا: برای دریافت کالا برگ نیازی به کلیک بر روی هیچ لینکی نیست دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در کرمانشاه پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت از ترفند‌های کلاهبرداری است کشف نوع جدیدی از سلول‌های چربی و نقش آنها در بیماری‌های متابولیک اسکایپ تعطیل می‌شود؟

ابلاغ نحوه اجرای سنجش جهش تحصیلی سال ۹۹

سازمان آموزش و پرورش استثنایی دستورالعمل نحوه اجرای سنجش جهش تحصیلی سال ۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس این دستور العمل، ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، پس از صدور کارنامه نهایی شروع و تا بیست و دوم مرداد به اتمام خواهد رسید و تاریخ فوق غیرقابل تمدید است. دانش‌آموزان ابتدایی متقاضی جهش تحصیلی باید با مراجعه به مدیر مدرسه مراحل ثبت نام و نوبت‌گیری جهت سنجش را انجام دهند.

 

مدیران مدارس ابتدایی باید از طریق سامانه «سناد»، نسبت به ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی دانش آموز متقاضی و تکمیل کاربرگ های مربوطه در سامانه سناد پیش ثبت نام کنند سپس از طریق سامانه سنجش نسبت به نوبت‌گیری و ارجاع به پایگاه تخصصی اقدام کنند.

 

مدارک لازم جهت ارزیابی اصل شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار و ممهور به مهر مدرسه است و ارزیابی هوشی متقاضیان جهش تحصیلی توسط ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها انجام خواهد شد.

 

بر اساس این دستورالعمل ارزیابی دانش‌آموزان متقاضی جهش از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم، چهارم به ششم و جهش برای بار دوم، در استان‌ها انجام خواهد شد با این شرط که جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم، مشروط به اخذ رای کمیسیون استان و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد است.

 

در بخشی دیگر از این دستور العمل آمده است: پرونده متقاضیان جهش چند پایه و خارج از آیین نامه، می‌بایستی از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و اعلام نظر شود تا فرایند نوبت گیری و ارزیابی این گروه از طریق سامانه سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام پذیرد.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده