ایران هیچ‌گونه اعتباری برای تحریم های آمریکا علیه سوریه قائل نیست-راهبرد معاصر
تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم

ایران هیچ‌گونه اعتباری برای تحریم های آمریکا علیه سوریه قائل نیست

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به وضع قانون تحریمی موسوم به سزار علیه سوریه، گفت: ایران هیچ گونه اعتباری برای این قبیل تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه قائل نیست.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
کد خبر: ۴۶۶۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وضع و اجرایی شدن قانون تحریمی موسوم به سزار علیه سوریه را اقدامی خلاف قوانین بین المللی و مبانی انسانی دانسته و آن را محکوم کرد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در شرایطی که جهان درگیر همه گیری کرونا است، اعمال این قبیل تحریم های غیرانسانی، تنها رنج و آلام مردم سوریه را تشدید خواهد کرد.

 

موسوی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همان گونه که پیش از این نیز اعلام کرده است، هیچ گونه اعتباری برای این قبیل تحریم های ظالمانه و یکجانبه که از روی قلدرمابی وضع و اجرا می شود، قائل نبوده و آنها را تروریسم اقتصادی علیه مردم عادی سوریه و در مسیر تداوم تلاش های آمریکا برای بی ثبات کردن آن کشور قلمداد می کند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: ما همانند گذشته به همکاری های اقتصادی خود با ملت مقاوم و دولت سوریه ادامه خواهیم داد و علی رغم این تحریم ها، روابط اقتصادی خود را با سوریه تقویت خواهیم کرد.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده