تشکر حماس از نهاد‌های سیاسی در آمریکای لاتین مبنی بر محکومیت طرح الحاق-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تشکر حماس از نهاد‌های سیاسی در آمریکای لاتین مبنی بر محکومیت طرح الحاق

جنبش حماس از اقدام ۳۰۰ موسسه، نهاد‌ و شخصیت سیاسی در آمریکای لاتین در امضای طوماری مبنی بر محکومیت طرح الحاق کرانه باختری، تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
کد خبر: ۴۹۲۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از اقدام شخصیت سیاسی در آمریکای لاتین در محکومیت طرح الحاق کرانه باختری، تقدیر کرد.

 

۳۰۰ موسسه، نهاد‌ و شخصیت سیاسی در آمریکای لاتین با امضای طوماری، طرح کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری رود اردن به سرزمین‌های اشغال‌شده فلسطینی را محکوم کردند و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شدند.

 

حازم قاسم تاکید کرد: «این موضع گیری بین المللی علیه اقدام رژیم صهیونیستی تاییدی بر حقانیت ملت ما در مقابله با نژاد پرستی رژیم اشغالگر است.»

 

سخنگوی جنبش حماس همچنین تلاش برای پیگرد قضایی و محاکمه مقامات صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی را به خاطر ارتکاب مداوم جنایت علیه فلسطینی‌ها و نقض آشکار قوانین بین المللی خواستار شد.

 

حازم قاسم از کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی خواست در مخالفت با برنامه‌ها و نقشه‌های رژیم اشغالگر تصمیماتی را اتخاذ کنند که مانع از اجرای طرح الحاق کرانه باختری شود.

 

پیش‌تر منصور بریکه، عضو ارشد جنبش حماس، گفت زمان آن رسیده است که امت‌های عربی و اسلامی وارد مرحله عمل شوند.

 

این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد دامنه درگیری با دشمن باید گسترش یابد و قدس، کرانه باختری و عمق منطقه حضور اشغالگران را فرا بگیرد.

 

همچینین خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، طرح الحاق کرانه باختری رود اردن را فرصتی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن‌ها دانست و گفت لحظه‌ای تاریخی به نفع فلسطینی‌ها در جریان است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار