آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 21 تیر 99/ شناسایی ۲۳۹۷ بیمار جدید کرونا در کشور-راهبرد معاصر
جولان کرونا در کشور؛

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه 21 تیر 99/ شناسایی ۲۳۹۷ بیمار جدید کرونا در کشور

آخرین وضعیت کرونا در ایران اعلام شد که بر اساس آن مجموع آمار کرونا در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 11
کد خبر: ۵۰۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، آخرین وضعیت کرونا در ایران نگران کننده است و بر طبق آمار کرونا 188 نفر تنها در 24 ساعت گذشته منتهی به طهر امروز جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. آخرین آمار کرونا در ایران را در ادامه خبر از زبان سخنگوی وزاتر بهداشت بخوانید.

 

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

 

مرگ 188 هم وطن در 24 ساعت گذشته

 

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

 

آخرین وضعیت کرونا

 

بهبود و ترخیص ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند؛ ضمن اینکه  ۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام بیش از یک میلیون و  ۹۴۷ هزار تست کووید 19 در کشور

 

لاری با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است،گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

10 استان در وضعیت هشدار

 

آمار کرونا

 

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار