صحبت های رئیس جمهور چین در مجمع عمومی سازمان ملل/ همبستگی جهانی برای مقابله با کرونا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

صحبت های رئیس جمهور چین در مجمع عمومی سازمان ملل/ همبستگی جهانی برای مقابله با کرونا

شی جین پینگ در سخنانی بر همبستگی جهانی به منظور مقابله با هرگونه تهدیدی به مانند کرونا تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 22
کد خبر: ۶۰۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از الجزیره، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به عنوان ششمین سخنران پس از دبیرکل سازمان ملل، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، رئیس جمهور چین و آمریکا و ترکیه، سخنرانی خود را آغاز کرد و بخش اعظم آن را به بحران همه گیری کرونا اختصاص داد.

شی جین پینگ گفت: همه گیری کرونا نشان داد بر ماست که اقتصاد جهانی کامل و عادلانه‌ای بسازیم.

شی جین پینگ در ادامه افزود: همه گیری کرونا نشان داد سیستم حاکم بر جهان نیازمند اصلاح و چند جانبه گرایی است.

رئیس جمهور چین همچنین تصریح کرد: کشور‌های بزرگ باید سودآوری بیشتری را برای جهان فراهم کرده و ما در حال تلاش برای رشد اقتصاد چین و جهان هستیم.

رئیس جمهور چین همچنین گفت: ما به کاهش و حل اختلافات با دیگران از طریق گفت و گو و مذاکره ادامه می دهیم.

او همچنین گفت: چین، بزرگترین کشور در حال توسعه در جهان، به صلح، همکاری و توسعه مشترک پایبند است. ما هیچگاه به دنبال برتری جویی، توسعه طلبی و یا حوزه نفوذ نبودیم. ما هیچ قصدی برای جنگ چه از نوع سرد و چه از نوع گرم آن نداشته ایم.  

 

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده