قرارگاه خاتم: تحرکات و حضور هواپیما‌های نظامی اسرائیل در آسمان برخی کشور‌های همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه ایران می‌دانیم / پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌دانیم سخنگوی هیئت مذاکره کننده در واکنش به ادعای ونس: آمریکا خود به شدت نیازمند احسان و خیرات برای حل مشکل گرسنگی است شهادت برادر زاده اسماعیل هنیه در حمله اسرائیل ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی / این فرد حملات هکری گسترده‌ای را علیه بیش از ۱۵۰ دانشگاه در ایالات متحده انجام داده واکنش وزارت امور خارجه به بیانیه مشترک آمریکا و کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس: در رویکرد‌های خود نسبت به امنیت منطقه تجدید نظر کنید شهردار نیویورک در مراسم عزاداری امام حسین (ع) + عکس / زهران ممدانی: عدالت همواره ارزش جنگیدن دارد نعیم قاسم: دولت لبنان از اجرای دیکته‌های دشمن دست بکشد / هیچ تعهدی که علیه حاکمیت لبنان باشد هرگز اجرایی نمی‌شود هشدار تند قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا / هیچ تهدیدی علیه ایران را تحمل نمی‌کنیم ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم دبیرکل ناتو: برای هرگونه رویارویی با روسیه آماده‌ایم وزیر انرژی آمریکا: اکنون ایرانی‌ها می‌توانند نفت بفروشند و پول آن را به دلار مستقیما دریافت کنند وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده است بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن نتانیاهو: ارتش اسرائیل در لبنان آزادی عمل دارد؛ عقب‌نشینی نمی‌کنیم! واکنش تند قالیباف به ادعای ترامپ در مورد الزام واردات محصولات آمریکایی آمار تکان‌دهنده از ونزوئلا / بیش از ۲۱ هزار مفقودی پس از زمین لرزه

نتانیاهو:از ترامپ بابت خروج از برجام تشکر می کنم

نتانیاهو:از ترامپ بابت خروج از برجام تشکر می کنم نتانیاهو از ترامپ بابت خروج از برجام تشکر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۱۰۰۰

به گزارش راهبرد معاصر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل از رئیس‌جمهور آمریکا بابت خروج از برجام تشکر کرد.

 

از ترامپ تشکر می‌کنم که از آن توافق هسته‌ای غلط (برجام) خارج شد؛ ترامپ فهمید که توافق هسته‌ای با ایران چه توافق فاجعه‌باری است.

من اولین و تنها کسی بودم که در زمان امضای این توافق، با آن مخالفت کردم زیرا جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌گرفت.

من همان موقع گفتم که محدودیت‌های برجام برای برنامه هسته‌ای ایران کافی نیست، اما امروز ایران همین محدودیت‌های اندک را هم زیر پا گذاشته است.

ایران در حال کار بر روی سانتریفیوژهای جدیدی است که توان غنی‌سازی اورانیوم در این کشور را چند برابر خواهد کرد.

 

فارس/ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار