تیراندازی در وین + آمار تلفات و فیلم صحنه تیراندازی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تیراندازی در وین + آمار تلفات و فیلم صحنه تیراندازی

منابع خبری از وقوع تیراندازی در مرکز وین، پایتخت اتریش خبر می‌دهند. گفته می‌شود این تیراندازی در نزدیکی یک کنیسه یهودیان به وقوع پیوسته است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 02
کد خبر: ۶۵۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر گزارش‌های اولیه از کشته شدن دست‌کم یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در یک تیراندازی در مرکز وین خبر می‌دهند.

فعالان فضای مجازی فیلمی را منتشر کرده‌اند که مربوط به صحنه تیراندازی در شهر وین اتریش است.

توئیت پلیس اتریش: در منطقه اینراشتات چندین تبادل آتش اتفاق افتاد. چند نفر زخمی شده‌اند. ما با همه نیروها در حال انجام وظیفه هستیم. لطفاً از تمامی اماکن عمومی در این منطقه از شهر دوری کنید.

همچنین روزنامه اتریشی «کرونن زیتانگ» گزارش داده یک تروریست با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار