جزییات قطع دست کشتی گیر تیم ملی +عکس و فیلم-راهبرد معاصر

جزییات قطع دست کشتی گیر تیم ملی +عکس و فیلم

درگیری و دعوا در شرق تهران موجب قطع دست کشتی گیر جوان کشورمان شد که در ادامه جزییات قطع دست کشتی گیر تیم ملی را می خوانید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 13
کد خبر: ۶۶۶۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دو هفته قبل در درگیری دو برادر با گروهی از اشرار اتفاقی هولناک رخ داد. کی از اشرار در دعوایی نامعلوم با شمشیر دست یک کشتی گیر تیم ملی را قطع کرد. درگیری و دعوا در شرق تهران که موجب قطع دست کشتی گیر جوان کشورمان شد که در ادامه جزییات قطع دست کشتی گیر تیم ملی را می خوانید.

 

در درگیری فردی شرور در خیابان دماوند تهران، دست مرد جوانی را با شمشیر قطع کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک گروه از اوباش به خاطر کری‌خوانی با دو برادر، درگیر شدند. در ادامه درگیری، اوباش با شمشیر و قمه، دست چپ یکی از برادرها را قطع کردند و دست فردی که قطع شده بود، در بیمارستان پیوند زده شد اما چندان مؤثر نبوده است.


گفتنی است متهم اصلی که سعید نام دارد، توسط پلیس بازداشت شده است.

 

توضیحات دو برادر از لحظه درگیری و قطع دست جوان کشتی گیر

این کشتی گیر جوان گفته است که اصلا آن‌ها را نمی‌شناختیم و نمی‌دانم دعوای آن‌ها با برادرم سر چه موضوعی بود که آن‌ها قصد جان ما را داشتند که بعد از ماجرا به بیمارستان رفتم.

 

جوان کشتی گیر ادامه داد: این ماجرا دو هفته قبل صورت گرفت و ۳ روز بعد دستگیر شدند و پزشکان می‌گویند معلوم نیست پیوند دستم جواب دهد و از مردم می‌خواهم برای من دعا کنند.

 

قطع دست کشتی گیر تیم ملی، برادر جوان کشتی گیر که در صحنه درگیری حضور داشت گفت: روز درگیری با برادرم به جلوی خانه یکی از دوستانمان رفته بودیم، برادرم برای خرید به مغازه رفت و من جلوی در خانه منتظر بودم که ناگهان پسر جوانی به سمتم آمد و با لحن بدی گفت اینجا چی کار می‌کنی؟ گفتم خانه دوستم هست اگر می‌خواهید باور کنید زنگ خانه را می‌زنم که مطمئن بشوید که یکی از دوستانش که سعید نام دارد و دست برادرم را قطع کرد مچ دستش را گرفت و او را کنار کشید.

 

جزییات قطع دست کشتی گیر تیم ملی +عکس و فیلم

 

وی افزود: دقایقی بعد آن‌ها دوباره به سمت من آمدند و سعید در حالیکه شمشیر دستش بود فریاد می‌زد من دعوایی هستم و ابتدا کاپشن مرا روی سرم کشیدند و با مشت و لگد مرا کتک زدند که در این لحظه برادرم از مغازه خارج شد و به سمت ما آمد که سعید با شمشیر دست برادرم را قطع کرد.

 

پسر جوان ادامه داد: داخل خانه رفتیم که سعید با شمشیر به در می‌زد و در حالیکه ما را تهدید به کشتن می‌کرد می‌گفت من دعوایی هستم، من جنگی ام. التماس می‌کردم که اجازه دهند بیرون بیاییم دست برادرم را بردارم و به بیمارستان برویم.

 

وی ادامه داد: بعد از رفتن آن‌ها به بیمارستان رفتیم، برادرم ۲۰ مدال طلایی کشتی دارد، برادرم در تیم ملی هم شرکت کرده بود و هنوز معلوم نیست عمل پیوند جواب دهد یا نه.

 

فیلم لحظه قطع دست کشتی گیر تهرانی در خیابان دماوند

قطع دست کشتی گیر تیم ملی ،برادر کشتی گیر جوان گفت: ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت و عمومی خیلی زود متهم را دستگیر کرد، اما می‌گوید کار من نبوده است و از قوه قضاییه می‌خواهیم این افراد را به اشد مجازات برسانند، ما حاضریم خانه مان را هم بفروشیم که دست برادرم سالم شود و از مردم می‌خواهیم و التماس می‌کنم برای برادرم دعا کنند که دستش سالم شود.

 

 

متهم که سعید نام دارد در حالیکه از سوی جوان کشتی گیر شناسایی شده بود می‌گفت من دست او را قطع نکردم و بیگناهم.

 

سعید گفت: آن‌ها ۳ نفر بودند که به مغازه من حمله کردند و با قمه و شمشیر مرا کتک زدند و خودشان دست خودشان را قطع کردند من بی گناهم.

 

این متهم که سابقه شرارت و درگیری دارد تاکید می‌کند بیگناه است و نقشی در این ماجرا نداشته است.

 

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت وعمومی تهران قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: کشتی تیم ملی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
1
سلام،قلبم،به،درد،آمد،انشالله بزودی زود یه ملت پسرم همه برات دعا میکنند که پیوند دستِ،بگیرهزاز قوه قضائیه تقاضا میکنم با این ارازل اوباش اشد مجازات شود آخه چطور دلت آمد دست این کشتی گیر کشورت را قطع ‌کنیِ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
1
تو اگه مرد بودی که شمشیر نمیکشیدی فکر کردی اینجا تگزاس میگرنت بلایی سرت میارن که یادت بره که دیگه جنگی نباشی. تو رو خدا قاضی دسور بده دست اینو قطع کنن که جون مردم بدبخت کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
1
کی میخواهند این شرورها را خلع سلاح کنند ؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار