اسماعیل موسوی: انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد-راهبرد معاصر

اسماعیل موسوی: انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد که انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد و در این راستا از تجربیات جهانی در شرایط کرونایی بهره‌گیری می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 23
کد خبر: ۶۷۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مصاحبه با برنامه "رویداد" رادیو گفت‌وگو، در خصوص ساز و کار ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: تهران 4 انتخابات پیش رو دارد که باید سازماندهی مناسب برای آن صورت گیرد.
وی همچنین به تحت تاثیر قرار گرفتن انتخابات 1400 در پی شیوع کرونا گفت: انتخابات در برخی کشورها با همین شرایط دنبال شده است و ما 21 شهریور امسال انتخاباتی را داشتیم که تجربه‌ای خوب بود.
موسوی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه ای که با همکاری وزارت بهداشت تهیه شد، انتخاباتی را برگزار کردیم ولی انتخابات 1400 گسترده است و لذا باید شیوه نامه را در سطح ملی ببینیم و باید بدین منظور خود را آماده کنیم.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از همکاری دو هیئت نظارت در انتخابات پیش رو با ستاد خبر داد و افزود: شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس این ساز و کار را دنبال می‌کنند و امیدواریم در هفته آتی ترکیب هیئت نظارت مجلس اعلام شود.
موسوی افزود: بزودی فراخوانی خواهیم داشت و از همه فعالان سیاسی و اجتماعی که تجربه برگزاری انتخابات را دارند، استفاده خواهیم کرد؛ به ویژه در شرایط خاص کرونایی و این کار نو و مقتضی زمان است.
وی گفت: انتخابات برگزار می‌شود و از تجارب داخلی و جهانی بهره می‌گیریم.

صدا و سیما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار