ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها در شهر‌های آبی و زرد

برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها در شهر‌های آبی و زرد غلامی درباره شیوه جدید برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها در شهر‌های آبی و زرد از نظر شیوع کرونا توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 07
کد خبر: ۷۶۷۳۶

به گزارش راهبرد معاصر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود از نظر شیوع ویروس کرونا در کشور پیش بینی می‌کنیم که ترم تحصیلی آینده هم مجازی برگزار شود.

وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه ها آموزش ترم آینده را از هفته جاری و برخی دیگر از هفته آینده شروع می‌کنند.

غلامی ادامه داد: تلاش بر این است که با حفظ شیوه نامه های بهداشتی در مناطقی که در وضعیت آبی و زرد قرار دارند با تعداد کمتری از گروه های دانشجویی بخشی از دروس عملی که امکان ارائه آن‌ها به صورت مجازی وجود ندارد به صورت حضوری ارائه شوند.

او با بیان اینکه برخی از دانشجویان با مشکل فارغ التحصیلی مواجه شده اند، ادامه داد: شرایط فوق‌ برای دانشجویانی که فقط چند واحد دیگر درس برای فارغ التحصیلی دارند و با گذراندن این واحد ها فارغ التحصیل می شوند، حتما اجرا خواهد شد.

غلامی توضیح داد: دانشگاه‌ها علاوه بر پذیرش تعداد کم دانشجویان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت کنند.

او گفت: تلاش می کنیم در کنار محدودیت هایی که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده دانشجویان آسیب جدی نبینند و فارغ التحصیلی آن‌ها به موقع باشد. این تصمیم در کمیته تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است.

غلامی تاکید کرد: این شرایط برای جلوگیری از آسیب نخوردن به رویه تحصیل دانشجویانی فراهم شده که مقرر بوده در ترم مهر و یا بهمن فارغ التحصیل شوند و با برگزاری نشدن کلاس های عملی با مشکل مواجه شده‌ اند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود از نظر شیوع ویروس کرونا در کشور پیش بینی می‌کنیم که ترم تحصیلی آینده هم مجازی برگزار شود.

وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه ها آموزش ترم آینده را از هفته جاری و برخی دیگر از هفته آینده شروع می‌کنند.

غلامی ادامه داد: تلاش بر این است که با حفظ شیوه نامه های بهداشتی در مناطقی که در وضعیت آبی و زرد قرار دارند با تعداد کمتری از گروه های دانشجویی بخشی از دروس عملی که امکان ارائه آن‌ها به صورت مجازی وجود ندارد به صورت حضوری ارائه شوند.

او با بیان اینکه برخی از دانشجویان با مشکل فارغ التحصیلی مواجه شده اند، ادامه داد: شرایط فوق‌ برای دانشجویانی که فقط چند واحد دیگر درس برای فارغ التحصیلی دارند و با گذراندن این واحد ها فارغ التحصیل می شوند، حتما اجرا خواهد شد.

غلامی توضیح داد: دانشگاه‌ها علاوه بر پذیرش تعداد کم دانشجویان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت کنند.

او گفت: تلاش می کنیم در کنار محدودیت هایی که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده دانشجویان آسیب جدی نبینند و فارغ التحصیلی آن‌ها به موقع باشد. این تصمیم در کمیته تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است.

غلامی تاکید کرد: این شرایط برای جلوگیری از آسیب نخوردن به رویه تحصیل دانشجویانی فراهم شده که مقرر بوده در ترم مهر و یا بهمن فارغ التحصیل شوند و با برگزاری نشدن کلاس های عملی با مشکل مواجه شده‌ اند.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار