پایان رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

پایان رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی به اتمام رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 20
کد خبر: ۷۸۲۲۲

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور  اظهار کرد: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی، این پرونده هم اکنون در مرحله تدوین کیفرخواست است.

وی افزود: مراحل محاکمه پس از طی فرآیند مقدماتی با حضور متهمان و اولیاءدم در دادگاه آغاز می‌شود.

 بهرامی همچنین با یادآوری اجرای طرح بازگشت به سنگر در نیرو‌های مسلح گفت: از سال ۹۸ تا نیمه اول سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار سرباز ترک خدمت کرده به خدمت مقدس سربازی بازگشته اند.

وی افزود: در این طرح با بازگشت سرباز به خدمت، پرونده قضایی رسیدگی نمی‌شود و پس از اتمام خدمت، مشمول معافیت از مجازات می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار