چه خانه هایی مشمول مالیات می شوند؟ چه کسانی باید مالیات خانه های خالی بپردازند؟-راهبرد معاصر
دو بازیکن استقلال با ماشین پلیس راهور ورزشگاه را ترک کردند! زلزله ۴.۴ ریشتری آرادان در سمنان را لرزاند برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان | زردپوشان به صدر رسیدند فیلم | آتش سوزی در پمپ بنزین میدان آزادی تهران پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است
سامانه کد یکتا مسکن

چه خانه هایی مشمول مالیات می شوند؟ چه کسانی باید مالیات خانه های خالی بپردازند؟

با راه اندازی سامانه کد یکتا مسکن مالیات بر خانه های خالی با شرایطی که وزارت راه اعلام کرده آغاز می شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 04
کد خبر: ۸۲۱۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت راه اعلام کرده که هر خانواده ای می تواند دو واحد مسکونی داشته باشد، یک واحد مسکونی در محل سکونت و یک واحد در شهری دیگر و این دو واحد در هر صورت مشمول مالیات بر خانه های خالی نمی شوند حتی اگر خالی بمانند برای ماه ها.


اما مالکان بیش از دو واحد طبق شرایط فوق، اگر ملکشان بیش از 4 ماه یا 120 روز خالی بماند مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند و برای مالیات ندادن یا باید آن را بفروشند یا به مستاجر اجاره دهند و در سامانه املاک با کد رهگیری ثبت کنند.

 

مبلغ مالیات بر خانه های خالی در سال 1400

 

سامانه کد یکتا مسکن چیست؟ چرا باید در این سامانه ثبت نام کنیم و برای ثبت نام کد یکتا باید به کجا مراجعه کنیم؟ چه کسانی باید در سایت کد یکتا ملک ثبت نام کنند و اگر ثبت نام نکنند چه می شود؟ جواب این سوالات و موارد بیشتر در ادامه آمده است.

 

همه چیز درباره ثبت نام سامانه کد یکتا مسکن

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده