نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران 1400+ لینک-راهبرد معاصر

نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران 1400+ لینک

درباره نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران 1400 و دریافت این تسهیلات، رئیس سازمان نظام مهندسی تهران عنوان کرد اعضای این سازمان می توانند بامراجعه به سایت نظام مهندسی تهران نسبت به نام نویسی با کد ملی و شماره عضویت اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 07
کد خبر: ۹۴۴۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، درباره نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران 1400 و دریافت این تسهیلات، رئیس سازمان نظام مهندسی تهران عنوان کرد اعضای این سازمان می توانند با مراجعه به سایت نظام مهندسی تهران نسبت به نام نویسی با کد ملی و شماره عضویت اقدام کنند. اولویت دریافت وام با کسانی است که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده اند.در ادمه  جزئیات نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران، لینک ثبت نام و میزان تسهیلات وام نظام مهندسی تهران را آورده ایم . با ما همراه باشید.

 

نحوه ثبت نام وام  نظام مهندسی تهران 1400+لینک

بدینوسیله به اطلاع اعضای محترم میرساند میتوانند از ساعت ۱۷:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ از طریق سایت سازمان tceo.ir بخش معاونت توسعه سرمایه مهندسی، رفاه، وام، برای ثبت نام تسهیلات اقدام نمایند.
توضیح:

ثبت نام تسهیلات با ظرفیت محدود و فقط از طریق لینک ثبت نام در موعد مقرر امکان پذیر است.
پس از تکمیل ظرفیت هر دوره، دوره‌های بعدی ثبت نام تسهیلات از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.
ثبت نام فقط با کد ملی و شماره عضویت صورت میپذیرد.
اعضا محترم برای ثبت نام می‌بایستی فاقد بدهی عضویت باشند.
ملاک محاسبه میزان تسهیلات، وضعیت پایه پروانه اعضا در زمان ثبت نام میباشد.
 
 
نحوه ثبت نام وام نظام مهندسی تهران 1400+ لینک

 میزان تسهیلات وام نظام مهندسی تهران 1400


میزان تسهیلات بر اساس مقادیر ذیل و با لحاظ شدن تبصره ۱ محاسبه خواهد شد.

پایه یک و ارشد ............۶۰۰ میلیون ریال
پایه دو ............۴۰۰ میلیون ریال
پایه سه ............۳۰۰ میلیون ریال
بدون پروانه ............۱۰۰ میلیون ریال

تبصره ۱: آندسته از اعضایی که در سنوات گذشته (سال ۹۷ و به ما قبل) از تسهیلات استفاده نموده اند میتوانند جهت دریافت ما به التفاوت تسهیلات قبلی تا سقف تسهیلات جدید ثبت نام نمایند.
 

اولویت پرداخت وام نظام مهندسی تهران 1400

اولویت پرداخت تسهیلات با اعضایی است که تاکنون از تسهیلات استفاده ننموده اند.
پس از انجام ثبت نام و دریافت کد رهگیری، در زمان سررسید نوبت، پیامکی از سوی سازمان جهت معرفی به بانک حاوی لینک دفترچه راهنمای تشکیل پرونده تسهیلات، برای عضو ارسال خواهد شد.
بدیهی است پرداخت تسهیلات فقط به اعضای دارای کد رهگیری ثبت نام و بر اساس ضوابط فوق صورت خواهد پذیرفت لذا در حفظ و نگهداری کد رهگیری کوشا باشید.
 
وام نظام مهندسی تهران
 

پرداخت وام ۶۰ میلیون تومانی به مهندسان نظام مهندسی تهران

 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی به مهندسان عضو این سازمان خبر داد.

سید علیرضا میرجعفری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در گفتگو با مهر در خصوص جزئیات اعطای وام قرض‌الحسنه به اعضای این سازمان گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولان یک بانک قرض الحسنه مقرر شد تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه همه مهندسان عضو سازمان در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: مبلغ این تسهیلات برای اعضای فاقد پروانه اشتغال به کار مهندسی ۱۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۳، ۳۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۲، ۴۰ میلیون و مهندسان پایه یک و ارشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با تأکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نباید حائز بدهی خاصی از جمله در امور عضویت به سازمان باشند، اضافه کرد: اولویت دریافت وام با اعضایی است که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده باشند.

میرجعفری درباره نحوه نام‌نویسی برای دریافت این تسهیلات بیان داشت: ثبت‌نام از تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. اعضای این سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت نظام مهندسی تهران بخش معاونت توسعه سرمایه مهندسی، صفحه رفاهی نسبت به نام‌نویسی با کد ملی و شماره عضویت اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: پس از تکمیل ثبت‌نام کد رهگیری برای اعضای سازمان ارسال خواهد شد. هم‌چنین پیامکی از جانب سازمان برای معرفی آن‌ها به بانک همراه با دفترچه راهنمای مراحل اخذ وام پیامک می‌شود. مهندسان توجه داشته باشند نسبت به حفظ و نگهداری از کد رهگیری ثبت‌نام کوشا باشند.

رئیس نظام مهندسی تهران خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده حداقل اقدام و وظیفه ما در قبال جامعه مهندسی است. امید که این اقدام گام کوچکی برای کمک به معیشت اعضای نظام مهندسی در شرایط دشوار این روز‌های اقتصاد ایران و گرفتاری‌های ناشی از کرونا باشد
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار