احتمال ربوده شدن کشتی های سانحه دیده در سواحل امارات-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

احتمال ربوده شدن کشتی های سانحه دیده در سواحل امارات

گروه عملیات تجارت دریایی انگلیس از عنوان «کشتی‌ربایی احتمالی» برای اشاره به حادثه برای کشتی‌ها در سواحل امارات استفاده کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۸۷

به گزارش راهبرد معاصر برخی منابع خبری عصر سه شنبه از بروز حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر داده‌اند.

سازمان عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل الفجیره مطلع است. این سازمان با بیان اینکه حادثه مذکور «دزدی دریایی نیست» از کشتی‌های در حال تردد در آن منطقه خواسته احتیاط حداکثری به خرج دهند.

شبکه تلویزیونی الجزیره، مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز سه شنبه و مقارن با انتشار برخی اخبار پیرامون بروز حادثه برای یک کِشتی نزدیک سواحل امارات اعلام کرد که این رویداد در ساحل شهر الفجیره رخ داده و از کشتی های دیگر خواست به محل حادثه نزدیک نشوند.

شبکه تلویزیونی الجزیره در این خصوص ادامه داد که لندن تا کنون اطلاعات بیشتری را در این باره ارائه نکرده است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده