قالیباف: تلاش خبرنگاران فرصت تغییرات و شفاف سازی را مهیا کرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قالیباف: تلاش خبرنگاران فرصت تغییرات و شفاف سازی را مهیا کرد

رئیس مجلس ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: اگر تلاش خبرنگاران نبود، فرصت نقد، تغییرات، اصلاحات و شفاف سازی هم مهیا نمی‌شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 08
کد خبر: ۹۸۰۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف با اشاره به فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار تصریح کرد: روز خبرنگار را به همه عزیزان در عرصه اطلاع رسانی تبریک می‌گویم و یاد شهدای عرصه اطلاع‌رسانی را از دوران انقلاب اسلامی دفاع مقدس تاکنون گرامی می‌دارم.

 

وی افزود: انصافا اگر تلاش این عزیزان در مسیر اطلاع رسانی نبود و آن‌ها برای روشن کردن حقایق و واقعیت‌های جامعه تلاش نمی‌کردند، شاید این فرصت‌های نقد، تغییرات، اصلاحات و شفاف‌سازی امکان پذیر نبود.

 

قالیباف تصریح کرد: از تلاش همه خبرنگاران در مسیر اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پارلمانی که زحمات مضاعفی را تحمل می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

رئیس مجلس با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: رهبر معظم انقلاب از این نهاد مقدس به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی نام برده‌اند؛ جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین مجموعه‌ها در راه خودکفایی و تولید است، این روز را به همه عزیزان من در جهاد دانشگاهی تبریک می‌گوییم./ خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار