آخرین اخبار درباره زمان واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹-راهبرد معاصر

آخرین اخبار درباره زمان واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ از فردا به حساب مشمولان واریز می شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 24
کد خبر: ۹۹۷۲۲
تعداد نظرات: ۴۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اخبار غیر رسمی اعلام شده درباره زمان واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ یکی از مدیران ارشد سازمان مدیریت  برنامه و بودجه اطلاع داده است که ظاهرا فایل ارسالی بازنشستگان آموزش و پرورش  ایراد داشته و این موضوع به محسن حاجی میرزایی  وزیر آموزش و پرورش هم اعلام شده است و با پیگیری او قرار است این ایراد امشب برطرف و فایل ارسالی اصلاح و پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ از فردا به حساب آنها واریز شود.

 

زمان واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹

ایراد فایل ارسالی پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ باعث تاخیر در پرداخت آن شده است و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده این ایراد امشب برطرف و فایل ارسالی اصلاح و پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ از فردا به حساب آنها واریز شود.

 

 

پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹

 

 

پاداش پایان خدمت فرهنگیان 99 چقدر است؟

پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا و مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده (۷۶) قانون خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف سی سال که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد، خواهد بود:

۳۰×(۷×۱۷/۹۷۴/۵۰۰ریال)

با توجه به اینکه حداقل حقوق و مزایای مستمر در سال ۹۹ (۱۷/۹۷۴/۵۰۰) ریال تعیین گردیده است، لذا :

حداکثر پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال (۹۹) با احتساب (۳۰)سال خدمت، از مبلغ حدودا (۳۷۷) میلیون تومان تجاوز نخواهد کرد.

مثال : چنانچه در حال حاضر کارمندی ۳۰ سال سابقه خدمت دولتی داشته باشد و آخرین حقوق و مزایای مستمر ایشان نیز، (۱۲) میلیون تومان باشد پاداش پایان خدمت وی برابرخواهد بود با (۳۶۰) میلیون تومان.

مستحضرید که حداقل در حال حاضر، احدی از کارمندان چنین مبلغی بابت پاداش پایان خدمت دریافت نمیکند.

 

زمان واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹

 

 

صدور دستور پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۹

اواخر مرداد ماه محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه سوم مردادماه در نامه‌ای به خزانه‌داری کل کشور، دستور افزایش و تخصیص اعتبارات هزینه عمومی دستگاه‌های اجرایی صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ را صادر کرد. بر اساس گزارش امروز سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌های سراسر کشور، تاکنون اطلاعات مذکور از سوی دستگاه‌های اجرایی ۲۹ استان واصل شده و ٧٣۴ میلیارد و ۴١١ میلیون تومان نیز برای پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت شده است.

 

نحوه محاسبه پاداش بازنشستگی فرهنگیان

برای محاسبه پاداش بازنشستگی فرهنگیان مبلغ بندهای زیر را با هم جمع کنید و در عدد ۳۰ ضرب کنید تا پاداش بازنشستگی بدست آید. بندها به قرار زیر است:

۱. حق شغل

۲. حق شاغل

۳. فوق العاده مدیریت

۴. تفاوت تطبیق

۵. ایثارگری

۶. سختی کار

۷. فوق العاده شغل

۸. فوق العاده ویژه

۹. تفاوت بند ی تبصره ۱۲ ق.ب سال۹۸

۱۰. تفاوت جزئ ۱ بند الف تبصره۱۲ ق.ب سال۹۷

باید توجه داشت که بدی آب و هوا، کمتر توسعه یافته، حق اولاد، عائله مندی و بند سایر در محاسبه پاداش بازنشستگی موثر نیستند.

 

 

 زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹

 

نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت به چه صورت است؟

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی، کار بزرگی بود چرا که دولت از لحاظ تحقق منابع و موجودی نقدینگی، مضایقی و محدودیت‌هایی دارد.

وی تصریح کرد: اصلاً به سمت سهام نرفتیم و از همان ابتدا هم صحبت‌مان این بود که حتماً باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شد.

 

منظور از پاداش پایان خدمت چیست؟

به استناد ماده ۷۵ آیین­نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، به عضو بازنشسته و از کار افتاده مشمول آیین ­نامه و ورثه قانونی عضو متوفی، به ازاء هر سال خدمت قابل قبول تا حداکثر « ۳۰» سال، معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی به اضافه وجوه مربوط به مرخصی­های ذخیره شده به عنوان”پاداش پایان خدمت” پرداخت خواهد شد.

پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان با اصلاحات و الحاقات بعدی، پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده (۱۰۷) قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق العاده بند (۱۰) ماده ۶۸ قانون مذکور به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیرو‌های مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای شاغلین موضوع جز (۲) این بند، در ازای هر سال خدمت در سال نود و نه حداکثر تا سی سال و تا سقف چهار میلیارد و هفتصد و بیست میلیون (۴.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال خواهد بود.

در سال‌های اخیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان با مشکلاتی روبه رو بوده و این پاداش همه ساله با اما و اگرهای فراوان و تاخیرهای بسیار و یا با پرداخت قطره چکانی مواجه شده تا عملا ارزش آن با توجه به سقوط روزانه ارزش پول ملی با افت بسیار شدید مواجه گردد ؛ به طور مثال بازنشسته‌ای در اسفند ماه بر اساس محاسبات کارشناسان می‌بایست مبلغ دویست میلیون تومان پاداش پایان خدمت دریافت کند اما همینک که در روز‌های میانی مرداد ۱۴۰۰ هستیم ولی همچنان خبری از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال نود و نه نیست تا این جمعیت بازنشسته همچنان در حسرت پولی بمانند که حق قانونی آنان است در حالی که اگر بازنشسته‌ای اقساط وام خود را با تاخیری هر چند اندک پرداخت کند با هزاران تومن تاخیر اقساط مواجه خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
خدا کند که بیایی
بازنشسته ۹۹
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
خداکند این وعده وعیدم راست باشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
1
همش دروغ، دروغ، تاحالا چندبارگفتن تا۱۰روزآینده پاداش فرهنگیان بازنشسته رامیدیم کو چراخبری نشد؟ الان یه دروغ دیگه که فایل اشکال داشته امشب مشکل حل میشه ازفردا پرداخت میشه مادیگه به این دروغها عادت کردیم تا مبلغ رو توحساب نبینیم باورمون نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
خداکند راست باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
ارزشش دقیقا نصف شده اون از حقوق اینم از پاداش لعنت الله علی الظالمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
سلام لطفا هرچه زودتر ایراد فایل ارسالیتونو برطرف کنید تا دیگه بهانه ای برای پرداخت پاداش ها نباشه هر دفعه یه چیزی می گید که اصلا با عقل جور درنمیاد این همه آدم سرشون تو حساب کتابه مگه می شه فایل ارسالی آموزش وپرورش ایراد داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
چقدر دروغ چرا تاریخ مشخص نیست هر روز برا یک سال میگذره این کی باید جواب بده
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
این چی میگه؛ پرداخت شروع شد تا آخر شهریور واوایل مهر پرداخت میشه؟!؟!؟!؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
اینکه فایل ایراد داشته باشد در سح وزارت جای یک سوال است. فکر میکنم ارادهای از وزارت برای پرداخت نیست اعتبار تخصیص اعتبار تامین شده همه چیز اماده پ داخت فرستادن فایل ناقص اگر ادعا درست باشد جای سوال است خزانه اعلام کرده اعتبار تخصئص را فقط برای پاداش میدهم
فرهنگی بازن نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
چرا این همه دروغ؟پاداش پایان خدمت فرهنگیان رابپردازید.......
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
شما شدید چوپان دروغگو. دیگه هیشکی حرفاتونو باور نمیکنه. دارید اعتبار خودتونو خراب میکنید. توروخدا نگید فردا میدن. هم الان فرذاست کو؟ فویل للمکذبین.
امیر طبا طبایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
وقتی پولت رو میدن که ارزشش نصف شده باشه
هنوز نصف نشده بازم مونده
علی صاحبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
تا حالا تمام وعده ها توسط دولت روحانی بود که دروغ از آب در آمد اولین وعده دولت آقای رئیسی امیدوارم ایندفعه تو زرد در نیان که اگه این طوری باشه دیگه مردم به این دولت هم بی اعتماد میشن..
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
سلام دوستان بزرگوار خبر گزاری از اینکه شما دوستان پیگیر پاداش پایان خدمت بازنشتگان هستید سپاسگزارم ولی متاسفانه در این ایام آنقدر دروغ شنیده آیم باور نمیکنیم چون مدیران دروغ گو زیاد شده اند طبق خبر شما می بایست امروز سوم شهریور واریز اتفاق می افتاد ولی خبری نیست اگر بزرگان نظام می دانستند که چه ضربه ای به اعتماد مردم می زنند آنان به فوریت محاکمه و به اشد مجازات می رسانند همین نوبخت چندین بار وعده واریز داده است و این همه وعده بخاطر اینکه دوره ایشان تمام شود و دولت بعدی را به چالش بکشد اگر نوبخت آدم درستی بود می توانست در هر ماه تعدادی از بازنشستگان را پرداخت کند هم اقتصاد کشور دچار تورم نشود و هم بازنسشتگان به حق ک حقوق خود برسند آنها نه تنها این کار را انجام ندادن بلکه باعث خشم بازنشستگان شده و باعث دلسردی از کلیت نظام و به فکر عبور از این حکومت که بیشترین تاش آن معطوف سوریه لبنان اعغانستان فلسطین و عراق میشود و درآمدها ی سرشار این کشور را در اختیار گروهای تروریستی منطقه صرف میکنند و قطعا آنان در روزها سخت نه تنها کاری برای حاکمین نخواهد کرد بلکه خودشان دشمن ما خواهند شد بس است سیاست های بدور از عقل و براساس وهم و تخیلات شاعرانه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
0
کدام پاداش، پاداش چی. این پول که حتی اگر چندین برابر هم شود در این تورم و گرانی عجیب و افسار گسیخته کاری نخواهد کرد. پاداش نیست این حق کسری های ماهانه بازنشستگی خود معلمان است. که هیچ اثری هم نخواهد داشت. در حکومت عدالت پرور و الهی روی زمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
پول نیروهای خریدخدمات وان شالله باظهورحضرت مهدی میخواین بدین!!!!!!!حالاپول پاداش ویکم دیرتربدین به همکاران عزیزاتفاقی نمیوفته ،بجاش همون وبه معوقات وحقوق خریدخدمات تعلق بدین که شش ماهه هیچی براشون واریزنکردید!!!!!
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
آخه معلم ها ۵ میلیون تا ۶ میلیون حقوق دارند چرا دروغ میگید کی ۱۲ میلیون میگیره
فرهنگیان مظلوم ترین قشر جامعه ایران هستند که هرروز هم تیتر رونامه ها وسایت ها هستند
مازیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
کدوم مشکل فایل کدوم ایراد
بگید پولو گذاشتیم تو حسابای مختلف کار کرده این چرندیات چیه تحویل ما میدید
بگید خوردیم پولو
بگید اصن نمیدیم
مگه ما زورمون میرسه چیزی به شما بگیم؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
انشالله که این دروغ راست باشد ولی آیا بآور می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
وزیر هم باشی ،بهتره وزیر با غیرت باشی تا یه ترسو،!
از ترس میز ت دروغ تحویل نده،،،،تیر ،،،،مرداد ،،،،حالا هم شد تا آخر شهریور!!!نمی فهمین به خاطر دروغ های شما چند نفر آبروشان را گرو گذاشتن؟؟؟آخرش هم بد قول شدن!فقط به علت قول دروغ شماها!!!این قدر تو حساب نگه دارین تا به کل بی ارزش که شد ،بعد بدین!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
بی پدرمادرهاوحرامزاده های ازخدابی خبر.اون بالانشستیدفکرمانیستیدهرروزقول پاداش میدهید.پول خودمونوبه خودمون برگردونید.۳۰سال هرماه باسودش حساب کنید بامالیاتهای آن وقانونهایی که ازدین واسلام وشرع دم میزنید.نزول خورهای ازخدابی خبر.لعنت براول وآخرشما
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
سلام
بیا نسیم پاداش یک بار هم سوی مظلومان به وز
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
به امید خدا و توکل بر بانکها .یعنی دهن ما رو سرویس کردید با امروز و فردا . بدید دیگه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
مگه میشه فایل ارسالی همه استانها مشکل داشته باشه ؟ چرا اینقدر دروغ؟؟؟؟از تاریخی که گفتید که فایلها اصلاح میشود هم دو روز گذشت !!!! واقعا براتون متاسفم که همه جوره با روح و روان مردم بازی می کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
فرهنگیان در طول روز نفس هم می‌کشند لطفا این مهم را هم رسانه ای کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
لعنت خدا بر پدر و مادرتون. حقوق های نجومی و پاداش ومزایای خودتون اشکالی پیدا نمیکنه فقط پاداش بازنشستگان معلم که فایل اشکال داره. بازم لعنت خدابر جد وآبادتون. خدا ازتون نگذره مسئولین بی خاصیت بی همه چیز
ناشناس
Germany
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
دوروز گذشت قرار بود فردا شب تو حساب باشه سه تا فردا شب اومد واریز نشد پاداش ۹۹ دروغ گوها ا
عشقعلی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
پاداش فرهنگیان 99 بااین کلکها بهدم گ سهراب دیداربه قیامت 70ساله وسلام
عشقعلی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
ای فایل تومرد باش نمک به خودت بزن تا پاداش 99 فرهنگیان داده میشه تشکرازفایل
Nb
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
چرا اینقدر به فرهنگیان دروغ میگویید چرا دقیق زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را اعلام نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
باز هم واریز نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
این فایل درست نشد.بگید واریز نمیکنید ما راحت‌تریم .بد سر کار رفتیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
پس چی شد این فردا!!!
یک معلم بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
پس چی شد این پاداش پایان خدمت ، کی میریزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
چرا این قدر دروغ می گویید کدام پاداش ماهر روز منتظریم ولی خبری نیست پس این قدر دروغ نکویید
عشقعلی رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
آقای میرکاظمی کافی بود چندروز دیرتر می‌آمدی آمدی مدیون33هزارمعلم بازنشسته شدی مدیرجهادی وانقلابی اینجوریه مامعلم پول نداریم به امید این چندرغاز شب وروزنداریم کارشکنی نکن درست نیست ما به فرزندان شماچنین درسی نگفتیم عجله کن مانع نشو خدایی هست گفتیم ازرسانه درخواست عاجل داریم برای می کاظمی پیامو ارسال کنین که شمام مدیون نشین امانت مارا به صاحبش برسان تشکر اجرکم عندالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
کو ؟؟؟!¡ از فردا پس چی شد؟؟؟؟؟
حسنعلی باجمعی از فرهنگیان بازنشسته99
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
سلام راستی رسانه محترم شما سنگ صبورمایید خواستیم جویا شویم نظرات ماقشربازنشسته 99 طبق نظر رای خود مسولان قراربود ازتیرماه پاداش مابعدیکسال امیدوار بودیم حالا خبری نیست چرا کاظمی کاری درشعن ماانجام نمیده نظرشان اینه تا یخ مصرفمان تمام شده یاارزشی نداریم باباکاریکنیدمردیم ازبی وفایی روز ی مااز دولت بودیم منتظریم درددل مابه گوش اینابرسانی جواب بدن دراین وضع کرونایی تشکرتشکرتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
دولتها در ایران مظلومترازقشرفرهنگی سراغ ندارندبعداز۳۰سال جان کندن و بدبختی چندرقازبعنوان پاداش پایان خدمت بایدبدهنداینقدراذیت میکنندکهدیگرهیچ لذت و ارزشی ندارد.خدابه مسببین خیرندهدانشالله
حسنعلی باجمعی از فرهنگیان بازنشسته99
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
سلام خدمت ریاست محترم جمهوری دربرنامه استانی که ریس برنامه وبوجه جناب عالی راهمرآهی میکنن میدانن مابازنشستگان99معلم پاداش خدمت 30ساله بعدازیکسال انتظار نگرفتیم اطلاع دارید بلکه کاری کنید تعمین نقدینگی گناه ما چیه باید کسی احساس مسولیت نکنه
حسنعلی باجمعی از فرهن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
نقدینگی رفته گل بچینه منتشرشد کجا فته نقدینگی بعدیکسال انتظار واقعانامرده فکرکنم برنامه بوجه بااطفال طرفه این حرقها تاریخ مصرف ندارن به امبدانتشارنظر
معلم گم نام (بازنشسته)
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
سلام رسانه عزیزمامعلمان باتوجه به رسالت مون باحقوق بخ. رونمیر گذراندیم حالا ازاین رنجوریم اطرافیان ازماتوقع دارن رسیدگی کنید بلکه مسولین واریز کنن پاداش ا... تشکر فراوان.. معلم
صمد گلوگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
واقعا این پاداش بجز مشکلات مالی که همه دارن داره باعث مشکلات روحی وروانی میشه روزی نیست که اکثراپیگیری نکنن ولی هیچ خبری نیست خیلی ها روی اون حساب کردن تعهدی دادن وحالاگرفتارشدن.لطفا زودتر پرداخت کنن تا باعث مشکلات روحی وروانی نشه چطور بدون برنامه ریزی آقای نوبخت قول داده بود مگه میشه یه مسئول وعده دروغ بده باورش سخته ولی نه دیگه باورش راح ته.
تحلیل های برگزیده