مشاور رئیس دولت اصلاحات: فائزه هاشمی در سطحی نیست که درباره‌اش صحبت کنم-راهبرد معاصر
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته

مشاور رئیس دولت اصلاحات: فائزه هاشمی در سطحی نیست که درباره‌اش صحبت کنم

مشاور رئیس دولت اصلاحات به اظهارات جنجالی فائزه هاشمی اشاره کرد و گفت: بنده اصلا مطالب ایشان را جدی نمی‌گیرم و اصلا در خصوص افراد آن هم در این سطح اظهار نظر نمی‌کنم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 20
کد خبر: ۱۳۰۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر محمدرضا تاجیک مشاور رئیس دولت اصلاحات و تئوریسین این جریان سیاسی درگفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات فائزه هاشمی درباره پیامبر(ص) اظهار داشت: بنده نه اظهارات ایشان را خوانده‌ام و نه چیزی می‌دانم؛ بنده اصلاً مطالب ایشان را جدی نمی‌گیرم که بخواهم اظهار نظر کنم و موجب انتشار آن شود.

وی با بیان اینکه اظهارات فائزه هاشمی را خیلی نباید جدی گرفت، گفت: پرداختن به این نوع اظهارات بیشتر موجب برجسته شدن آن می‌شود.

تاجیک افزود: من در خصوص افراد، آن هم در این سطح اظهار نظر نمی‌کنم.

گفتنی است روز سه‌شنبه شب (30 فروردین) فیلمی از فائزه هاشمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن صراحتاً به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده