دستگیری عامل تیراندازی به سوی شهروندان در بوکان-راهبرد معاصر
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته

دستگیری عامل تیراندازی به سوی شهروندان در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان، از دستگیری عامل تیراندازی به سوی شهروندان با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 20
کد خبر: ۱۵۹۹۸۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سرهنگ "سلمان حیدری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر تیراندازی به شهروندان از طبقه 5ساختمانی در یکی از محلات شهرستان بوکان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر در هنگام وقوع تجمعات با استفاده از سلاح شکاری از طبقه پنجم به سمت شهروندان تیراندازی که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروندان و مصدومیت آنان شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهش شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

حیدری با بیان اینکه از متهم 2 قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف شد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده