حاجی‌صادقی: مواضع دینی و انقلابی رئیسی در سازمان ملل موجب سربلندی جهان اسلام شد-راهبرد معاصر
تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته

حاجی‌صادقی: مواضع دینی و انقلابی رئیسی در سازمان ملل موجب سربلندی جهان اسلام شد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از مواضع رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرد: مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی شما که برخاسته از اخلاص، ولایت‌محوری و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشد، موجب مباهات و سربلندی جهان اسلام به ویژه جبهه انقلاب، مقاومت و علاقمندان به نظام اسلامی شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 20
کد خبر: ۲۰۴۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پیامی از مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل ‌قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم؛

با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالگرد حماسه تاریخ‌ساز مقاومت و پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، حرکت حماسی و افتخارآفرین حضرت‌عالی در مرکز استکبار که از الطاف بلند الهی بود را ارج می‌نهیم.

مواضع دینی، قرآنی، انقلابی و جهادی شما که برخاسته از اخلاص، ولایت‌محوری و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشد، موجب مباهات و سربلندی جهان اسلام به ویژه جبهه انقلاب، مقاومت و علاقمندان به نظام اسلامی گردید. در دست داشتن قرآن کریم و سخن گفتن از اسلام ناب محمّدی «صلی الله علیه و آله» همراه با تولّی و تبرّی و دفاع از شهدای عالی مقامی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی، سنگرنشینان جبهه حق را سر افراز و به شوق آورد و به همان میزان جبهه باطل و رژیم صهیونیستی را غضبناک نمود. این اقدام شکوهمند و مقتدرتان یادآور «اَشِداءُ عَلَی الکُفارِ رُحماءُ بَینَهم» است.

خدا را شاکریم که امروز رئیس‌جمهوری نصیب ملت عظیم‌الشأن ایران شده است که صدای رسای انقلاب و ولایت و سرباز شایسته‌ای برای امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظلّه العالی» می‌باشد.

گرچه همه محورهای سخنرانی حضرت‌عالی قابل شمارش و احصاء در این پیام نیست، امّا بر خود لازم می‌دانم از ایمان شجاعانه، معنویت انقلابی و بصیرت همراه با روحیه جهادی حضرت عالی در آوردگاه بین‌المللی هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

امیدوارم به فضل الهی در این صراط مستقیم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنافداه» همچنان ثابت قدم بمانید./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده