ثبت نام ۵۵ داوطلب انتخابات خبرگان رهبری تاکنون-راهبرد معاصر
افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

ثبت نام ۵۵ داوطلب انتخابات خبرگان رهبری تاکنون

نام‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که در مجموع ۵۵ نفر متقاضی حضور در انتخابات یازدهم اسفند مجلس خبرگان شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ زنگ ثبت نام داوطلبان انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز گذشته چهاردهم آبان به طور همزمان در سراسر کشور با نام نویسی یک داوطلب از اهواز به صدا درآمد که در ساعت اولیه آغاز ثبت‌نام با حضور در فرمانداری اهواز ثبت‌نام خود را قطعی کرد.

پس از آن نخستین نامزد انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان در ستاد انتخابات وزرات کشور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بود که از حوزه انتخابیه تهران نام‌نویسی خود را قطعی کرد. نامزدی که امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان، است و برای نخستین بار در انتخابات این دوره از مجلس خبرگان نام نویسی می‌کند. پس از آن آیت الله «سید احمد خاتمی» برای حوزه انتخابیه کرمان ثبت نام خود را قطعی کرد و پس از طی فرایند نام‌نویسی در جمع خبرنگاران چند نکته را متذکر شد که یکی از آنها این بود که به نظر می‌رسد انگیزه جریان ضدانقلاب و کسانی که حضور در نظام جمهوری اسلامی را نمی‌پسندند، در این دوره بیشتر باشد. البته راهبرد دشمنان در همه ادوار انتخابات، برگزاری انتخابات به صورت بی‌رمق ‌و بی‌نشاط است. بنابراین صندوق رای، صندوق ابراز رای است و شورای نگهبان، کف صلاحیت‌ها را تعیین و مردم با حضور در صحنه سقف صلاحیت‌ها را انتخاب خواهند کرد.

۳۷ داوطلب در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان روز یکشنبه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷ نفر با حضور در فرمانداری قم ثبت نام خود را نهایی و کد رهگیری دریافت کردند.

با پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در مجموع ۵۵ نفر نام‌نویسی خود را قطعی کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عالمی نماینده ادوار سوم، چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری، نماینده حجت الله الاسلام سید محمود علوی، حجت السلام محسن قمی نماینده امور بین الملل دفتر رهبری از حوزه انتخابیه تهران، آیت‌الله محمد امامی کاشانی، حجت‌السلام اشکوری نماینده استان گیلان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه همین استان، نامزدهایی بودند که عصر امروز دوشنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را قطعی کردند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده