متکی: پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی برای ایفای نقش نمایندگی را به شورای وحدت ارائه داده‌ایم-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

متکی: پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی برای ایفای نقش نمایندگی را به شورای وحدت ارائه داده‌ایم

دبیر اجرایی شورای وحدت گفت: ما پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی و عملیاتی را برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید فایده خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 08
کد خبر: ۲۱۲۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، در نشست هیات عالی شورای وحدت، که در محل حسینیه سیدالشهدا دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، منوچهر متکی سخنگو و دبیر اجرایی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی و تقسیم کار عملیاتی در کلان شهر تهران گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارت کاری در انتخابات تهران اقدام شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مطالبات و خواسته‌های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی‌یابد، افزود: مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی‌شناسند. به طور مثال اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم که نام ۵ نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی‌توانند این کار را بکنند.

 

وی افزود: ما پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی و عملیاتی را برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید فایده خواهد بود.

 

وی در تشریح پیشنهاد خود افزود: تهران را به ۳۰ منطقه تقسیم می‌کنیم و در هر منطقه یک نماینده به طور ویژه نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی خواهد کرد و البته این نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست.

 

متکی در پایان گفت: در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه تعیین کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل نموده و مطالبات و خواسته های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده