راه ارتباطی ۳۵ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

راه ارتباطی ۳۵ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بارندگی و سیلاب اخیر رودخانه کاجو در شهرستان قصر قند راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان مسدود شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 03
کد خبر: ۲۲۶۵۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهرام مبارکی گفت: پس از بارندگی و سیلاب اخیر رودخانه کاجو در شهرستان قصر قند راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان مسدود شد که با تلاش امدادگران و راهداران، این محور‌ها در حال بازگشایی می‌باشند.

وی افزود: با توجه به مخاطرات جوی ایجاد شده به واسطه بارندگی و طغیان رودخانه کاجو در دو روز گذشته، راهداران این اداره کل جهت عملیات بازگشایی محور‌های روستایی به این محل اعزام شدند.

وی افزود: سیلاب، راه ارتباطی ۳۵ روستا در شهرستان قصرقند و دو محور اصلی و روستایی دلگان-ذهکلوت و چاهان-زرآباد را در جنوب استان مسدود کرد که با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی محور اصلی دلگان- ذهکلوت بازگشایی و بقیه محور‌های آسیب دیده در حال بازگشایی می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنما‌ها و ریزش‌برداری کامل محور‌های روستایی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

مبارکی خاطر یاد آور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان مطلع شوند. /باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار