صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 29
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸

آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران پس از انتشار شایعه سکته مغزی+ فیلم

شایعاتی در خصوص وضعیت سلامتی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده بود که وی یک پیام تصویری برای تکذیب شایعه ها و توضیح درباره سلامتی خود ارسال کرد. در ادامه پیام ویدیویی مهدی چمران پس از انتشار شایعه سکته مغزی را ببنید.

به گزارش راهبرد معاصر، شایعاتی در خصوص و ضعیت سلامتی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده بود. رئیس 80 ساله شورای شهر تهران  یک پیام تصویری برای تکذیب شایعات درباره سکته مغزی و بستری شدن در بیمارستان و توضیح درباره سلامتی خود ارسال کرد و برای مردم آرزوی تندرستی کرد. در ادامه پیام ویدیویی مهدی چمران پس از انتشار شایعه سکته مغزی را ببنید.

 

 تکذیب شایعه سکته مغزی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران

 

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای ششم شهر تهران ، درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران اظهار داشت: متأسفانه برخی از افراد در فضای مجازی مطرح کرده‌اند که ایشان سکته کرده‌اند در حالی که من با فرزند مهدی چمران تماس گرفتم و خوشبختانه حالشان بهتر است و به طور کلی خبر سکته ایشان تکذیب می‌شود.

وی افزود: طبق دستور پزشک مهدی چمران در منزل در حال استراحت است.

سخنگوی شورای ششم شهر تهران درباره جلسه امروز شورای ششمی‌ها گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون‌های تخصصی بر اساس رأی استمزاجی مشخص شدند و فردا در صحن شورا رسماً اعضای کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند و رأی‌گیری انجام می‌گیرد.

نادعلی گفت: پس از آن ۶ کمیسیون تخصصی تشکیل جلسه می‌دهند و درون آن‌ها رئیس کمیسیون مشخص خواهد شد و سه‌شنبه نیز رؤسای کمیسیون‌ها رسما اعلام می‌شوند.

 

وضعیت سلامت مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران از زبان خودش

 

مهدی چمران با ارسال یک پیام صوتی به اعضای شورا و خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد که بتواند از عهده بیماری خود برآید.

رئیس شورای شهر ششم در این پیام صوتی گفت: چند روزی مشغول استراحت بوده و هنوز هم مجبور است استراحت کند.امیدوارم همه حالشان خوب باشد و دوستان همکاران خبرنگاران و همه ملت ایران در کمال صحت و سلامت باشند.

وی این پیام صوتی را برای پایان دادن به شایعات و توضیح درباره کیفیت سلامتی خود ارسال کرده است.

 

زمان حضور مهدی چمران در شورای شهر

 

نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مهدی چمران هفته آینده در شورا حضور پیدا خواهند کرد؛ افزود: چمران با حضور خود به شایعات بداخلاقانه‌ای که در کشور ما هیچ حساب و کتابی ندارد پاسخ می‌دهند.

 پرویز سروری امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران که در غیاب مهدی چمران ریاست جلسه را برعهده دارد در نطق پیش از دستور گفت: هفته آینده آقای چمران در شورا حضور پیدا خواهند کرد و به شایعات بداخلاقانه‌ای که در کشور ما هیچ حساب و کتابی ندارد پاسخ می‌دهند. تصمیم کادر پزشکی این است که برای رعایت حداکثری الزامات سلامتی مدت استراحت آقای چمران به گونه‌ای باشد که از سلامت ایشان اطمینان خاطر پیدا کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: