صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 30
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲

ماجرای تزریق فایزر در مشهد مال چه بود؟

تزریق فایزر در مشهد مال از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تکذیب شد. ماجرا چه بود؟

به گزارش راهبرد معاصر روز گذشته خبری درباره تزریق فایزر در مشهد مال در فضای مجازی منتشر شد. در این خبر آمده بود که واکسن فایزر در این مرکز به قیمت 12 میلیون تومان تزریق می شود. این موضوع امروز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تکذیب شد. بر اساس اعلام این دانشگاه در این مرکز واکسن های مورد تائید وزارت بهداشت همچون برکت و سینوفارم تزریق می شود. مرکز واکسیناسیون مشهد مال به عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون شرق کشور دیروز در مشهد آغاز به کار کرد.

 

 

تکذیب تزریق فایزر در مشهد مال

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب تزریق واکسن فایزر در مرکز واکسیناسیون مشهد مال تاکید کرد که در این مرکز فقط واکسن‌های سینوفارم و برکت تزریق می‌شود.در این اطلاعیه آمده است:

از روز گذشته که مرکز تجمیعی واکسیناسیون مشهد مال به عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون شرق کشور افتتاح شده، مطالبی مبنی بر ارائه واکسن فایزر با مبلغ ۱۲ میلیون تومان در این مرکز در حال انتشار در فضای مجازی است که این خبر کاملا تکذیب می‌شود و یادآور می‌گردد در این مرکز و تمام مراکز واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه تنها واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت از جمله سینوفارم و برکت تزریق می‌شود.در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هیچ واکسنی خارج از فرایندهای رسمی وارد کشور نمی‌شود از عموم مردم خواسته شده که اخبار مربوط به واکسیناسیون را تنها از طریق رسانه‌های رسمی از جمله صدا و سیما، سایت‌های خبری و پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری نمایند.

 

 

افتتاح مرکز واکسیناسیون مشهد مال

رئیس کمیته بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد ، در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۳۱درصد جمعیت هدف که افراد بالای ۱۸سال زیر پوشش این مرکز دانشگاهی هستند، واکسینه شده اند.دکتر مهدی قلیان اول افزود: با حمایت مراکز خصوصی زیر ساخت‌های مناسبی در شهر مشهد ایجاد شده است و آمادگی تزریق روزانه ۷۰هزار دوز واکسن را هم داریم.وی ادامه داد: اکنون ۳ مرکز تجمیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، مهر کوهسنگی و مشهد مال دارای ظرفیت برابر هستند که برخی از این مراکز با افزایش تجهیزات و نیروی انسانی، امکان افزایش بیشتر برای تزریق واکسن را هم دارند.

رئیس کمیته بهداشت و پیشگیری قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش جمعیت در حاشیه شهر مشهد، بسیج جامعه پزشکی به کمک این دانشگاه آمد تا در مراکز و پایگاه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین برخی مراکز موقت و به طور محله محور برنامه واکسیناسیون مردم حاشیه شهر مشهد انجام شود.بنا به این گزارش مرکز تجمیعی واکسیناسیون بازار بزرگ مشهد (مشهدمال) از ۲۶کانتر تزریق واکسن برخوردار است.

 

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: