صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۰
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 09
کد خبر: ۱۰۱۵۲۸

تاکید استاندار جدید خوزستان برای رفع مشکل فاضلاب

استاندار جدید خوزستان ساعاتی پس از شروع کار در مسوولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد.

خلیلیان امشب ساعاتی پس از شروع کار در مسوولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز  بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار خوزستان همچنین در این بازدید میدانی در گفتگو با شهروندان حاضر شنونده مشکلات آنها بود و قول پیگیری جهت رفع مشکلات فاضلاب این نقاط را داد.

استاندار خوزستان در این بازدید یکی از مشکلات اهواز و شهرهای بزرگ را شبکه دفع فاضلاب و مهار آبهای سطحی عنوان کرد و گفت: امشب بازدید کردیم و دیدیم که در تابستان شاهد پس زدگی فاضلاب هستیم و این نشاندهنده این است که با اولین بارندگی معضلاتی که در دو سال اخیر در شهر اهواز بروز کرده است امسال هم مجددا رخ خواهد داد.

خلیلیان افزود: امشب با چند نفر از مسوولین در این ارتباط هم گفتگو داشتیم و هم به صورت حضوری و نه دراتاق های دربسته از نقاط درگیر بازدید داشتیم تا راهکارهای لازم جهت کاهش این مشکلات را پیدا کنیم .

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: قرار شد مسوولان ذیربط در سطوح مختلف جلسه ای داشته باشند و با مشارکت شورای شهر، آبفا و شرکت های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری در فرصت باقیماتده تا فصل بارندگی برنامه ای عاجل تهیه و اجرایی نمایند و بایست در همه شهرهای استان این راهبرد دنبال شود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: