صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 11
کد خبر: ۱۰۱۶۳۵

حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست نشین از سوی غزه/ گنبد آهنین فعال شد

تنها چند ساعت پس از انتشار خبر دستگیری ۲ نفر از اسرای فراری زندان جلبوع، ده‌ها موشک از سوی غزه به سوی شهرک صهیونیست نشین اشکول شلیک شد.

به گزارش راهبرد معاصر، صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشکول در نزدیک نوار مرزی با باریکه غزه در پی شلیک بیش از ۱۰ موشک از سمت غزه به صدا درآمد که در نهایت گنبد آهنین در این منطقه فعال شده است.

طبق گزارش برخی رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی در این راستا ادعا کرده است که موفق به رهگیری یک فروند موشکی شلیک شده از غزه به سمت، شده است.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش خبر دستگیری دو نفر از ۶ اسیر فلسطینی فراری از زندان جلبوع را منتشر کرد.

ساعاتی پیش نیز، منابع صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم در ایست بازرسی «باب المسجد» در قدس اشغالی از بیم انجام عملیات با سلاح سرد به یک جوان تیراندازی کردند و در این میان یک نظامی صهیونیست نیز زخمی شده است و پس از انتشار این خبر، الجزیره در خبری اعلام کرد جوان فلسطینی که بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شده بود، شهید شد.

بر اساس اعلام خبرنگاران المیادین مستقر در قدس اشغالی هم‌اکنون در‌های مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس بسته شده است.

پیش از آن نیز نیز هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی در جنوب نابلس و استفاده از گاز اشک آور تا این لحظه بیش از ۴۰ نفر از جمله یک خبرنگار زخمی شدند. این تظاهرات در حمایت از اسرای فلسطینی برگزار شده است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: