صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 12
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

علت توقف بررسی رتبه بندی معلمان در مجلس چیست؟

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس خطاب به هیات رئیسه گفت: علی رغم جمع آوری ۱۰۰ امضا از نمایندگان برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان، چرا بررسی این لایحه متوقف شده است؟ باید برای این موضوع پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، محمد وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۰ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: طبق مواد ۲۳، ۲۳ و ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس، ریاست مجلس و اعضای هیات رئیسه در حوزه وظایف خود مسئولیت مشترک دارند.

وی افزود: مجلس یازدهم در حال به سرانجام رساندن کار۱۰ ساله دولت‌ها و مجالس گذشته در زمینه رتبه بندی معلمان است، چرا روند آن را متوقف می‌کنید؟



نایب رئیس کمیسیون آموزش خطاب به هیات رئیسه تصریح کرد: علی رغم جمع آوری ۱۰۰ امضا از نمایندگان برای در اولویت قرار گرفتن لایحه رتبه بندی معلمان، چرا بررسی این لایحه متوقف شده است؟ باید برای این موضوع پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید. صحبت‌های آقایان بذرپاش و میرکاظمی نباید در این خصوص تاثیرگذار باشد./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
دلیلش کاملاً واضح است در این 32 سال هم دولت و هم مجلس ثابت کرده اند به هیچ وجه دغدغه تربیت فرزندان این مملکت را ندارند و طبق نظر آن ها یک معلم فوق لیسانس باید دریافتی کمتری نسبت به یک کارمند دیپلم داشته باشد.
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
آقایان بذر پاش و میرکاظمی شکمشون خیلی سیر هست