صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۴۶
  • چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 12 October 2022
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 21
کد خبر: ۱۰۶۲۸۰

آسمان تهران فردا بارانی است

بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی تهران پنجشنبه بارانی خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر و شرق اردبیل است.

او ادامه داد: روز پنجشنبه بارش در شمال غرب تضعیف‌شده و در خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان‌رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعدوبرق انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد:با توجه به‌احتمال بارش برف امشب و روز پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه ارتفاعات شمال و شمال شرق توصیه می‌شود احتیاط‌های لازم در فعالیت‌های کوهنوردی در این ایام رعایت شود.

او با بیان این‌که روز جمعه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود گفت: روز شنبه در بخش‌هایی از شمال غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور و روز یکشنبه هم علاوه‌بر سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز در بخش‌هایی از خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

او با بیان که دمای هوا طی امشب و پنجشنبه ، سواحل دریای خزر، مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز کاهش دمای محسوس خواهد داشت گفت: در روز‌های پنجشنبه و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطق شرق و شمال شرق کشور دما کاهش می یابد.

کارشناس هواشناسی درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش باران است. بیشترین دمای تهران به ۱۹ درجه و کمترین آن به ۱۱درجه می رسد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: