صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 25
کد خبر: ۱۰۶۶۸۷

ریزش گودال در چابهار جان ۴ کودک را گرفت + فیلم و واکنش سرپرست آموزش و پرورش

بر اثر ریزش گودال در چابهار هفت کودک در بخش پیر سهراب چابهار براثر ریزش گودال کشته و زخمی شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، دهیار روستای بُنو اسحاق بازار با بیان این مطلب اظهار داشت: این گودال توسط اهالی روستا حفر شده بود که این کودکان در حال بازی بودند که دیواره گودال ریزش کرد.

یارمحمد باحور با بیان اینکه بر اثر این ریزش ۳ کودک زخمی و چهار کودک جان باختند، گفت: این چهار کودک جان‌باخته این حادثه بین ۶ تا ۱۲ ساله بودند که به علت خفگی در زیر خاک جان باختند.


دهیار روستا با بیان اینکه محمد طا‌ها درج تنگ، دانیال پیل پایه، اسلم جدگال و علیرضا جدگال ۴ کودک جان باخته این حادثه هستند، افزود: دو کودک نیز به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر به علت شدت جراحات در بیمارستان بستری است.

 

 

دستور سرپرست آموزش و پرورش برای  رسیدگی وضعیت  دانش آموزان چابهار

 

در متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی آمده است: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت ۴کودک دانش آموز این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.


در ادامه این پیام نوشته شده است: ایمنی در بازی و فعالیت‌های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبرد‌هایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

امیدوارم با تدبیر خانواده‌ها و ایفای نقش درست و بهنگام دست اندرکاران دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع و تسلای بازماندگان و مصدومین و نماینده تام الاختیار اینجانب هستند. سلام و درود خدا بر روح بلند این کودکان پاک و نجیب و خانواده‌های صبور و داغدار.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: