صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 03
کد خبر: ۱۰۸۰۲۳

بیشترین میزان آلودگی هوا در تهران کجاست؟

ایستگاه‌های شریف، مناطقه یک و دو همچنین یازده بیشترین میزان آلودگی هوا را دارد و عدد ۱۷۰ ناسالم برای تمام گروه‌ها است.

به گزارش راهبرد معاصر عباس شاهسونی رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به آلودگی هوا در تهران اظهار کرد: در حال حاضر در ۱۷ ایستگاه تهران میزان ذرات معلق موجود در هوا بیش از حد مجاز است و این عدد در ۱۷ ایستگاه ۱۷۰ وبرای تمام گروه‌ها و به خصوص حساس ناسالم است.

او ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی در سطح شهر تردد نداشته باشند و ورزشکاران در هوای باز به هیچ عنوان فعالیت نکنند؛ امروزه ارتباط بین آلودگی هوا با ابتلا به بیماری کرونا ثابت شده است و بنابر این افراد از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و فضای باز پرهیز کنند.

شاهسونی گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های شریف، مناطقه یک و دو همچنین یازده بیشترین میزان آلودگی هوا را دارد و عدد ۱۷۰ ناسالم برای تمام گروه‌ها است.

او افزود: با افزایش تردد در سطح شهر‌ها میزان آلودگی هوا و ذرت معلق افزایش پیدا می‌کند و حذف منع تردد شبانه نیز باعث افزایش آلودگی هوا خواهد شد.

شاهسونی گفت: امیدوارم در هنگام حذف منع تردد شبانه به موضوع آلودگی هوا توجه کافی و لازم بشود، زیرا این طرح سبب ایجاد یک تنفس برای هوا شده بود و حذف آن سبب افزایش تردد و ذرات معلق موجود در هوا می‌شود./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: