صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 07
کد خبر: ۱۰۸۵۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین خبر از پرداخت معوقات معلمان و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

معلمان در انتظار دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، معلمان از انتظار طولانی برای دریافت حق‌التدریس و پاداش پایان خدمت خود خبر دادند. از قرار حق‌التدریس معلمان در بخش دولتی مدتی است که پرداخت نشده و بازنشستگانی که سال قبل، بازنشسته شده‌اند نیز در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت هستند. در عین حال معلمان انتظار دارند مابه‌التفاوت اجرای رتبه‌بندی را برای چندماه اخیر دریافت کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شده و معوقات چند ماه اخیر هم پرداخت خواهد شد.

این در حالیست که انتظار معلمان دریافت مابه‌التفاوت رتبه‌بندی حداقل از ابتدای سال است؛ اما مشخص است که به دلیل کمبود بودجه دولت، رتبه‌بندی فقط از ابتدای سال تحصیلی یعنی از مهرماه قابل اجراست و مابه‌التفاوت همین چندماه به حساب معلمان واریز خواهد شد./ایلنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته فراموش شده
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
معلوم است که وقتی دولتی نتواند یا نخواهد که جلوی واریز پول مفت به جیب یک عده فاسد اقتصادی و محتکر و گرانفروش و دزد را بگیرد که خرج اشراف گری و الواتی و جشن هالوین لواسان و خرید خانه هزار میلیاردی را از بی عرضگی مسئولین بدست می آورند ، بودجه ای برای پاداش پایان خدمت 33 هزار بازنشسته باشرافت باقی نمی ماند.
عباس علیزاده
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خیلی بی انصاف هستید۳۰ سال نقدا از جیب ما برداشتید حالا زورتان میاد بدهید
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....