صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 07
کد خبر: ۱۰۸۵۷۸

تعلل دولت در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و اندر مزایای وزارت بی وزیر!

یک وزارتخانه داریم به نام آموزش و پرورش که هنوز صاحب نداره! احتمالا حاج آقای رییسی به این جمله اعتقاد دارندکه ”بهترین سلاح بی محلیه“ و ”گذر زمان همه چیو درست میکنه“. شاید هم تصمیم دارند این وزارتخانه رو ادغام کنند، مثلا با صمت که بشه ”به صمت آموزش وپرورش“؛ تو مایه‌های برنامه سمت خدا.

به گزارش راهبرد معاصر، محمد جواد عسکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بازگشایی بعضی از مدارس در پی واکسیناسیون عمومی گفت: تعلل دولت در معرفی وزیر آموزش و پرورش به صلاح کشور نیست. هر چه سریع‌تر پیشنهاد خود در مورد این وزارت خانه را اعلام کنید.

 

شاید به صمت آموزش و پرورش! اندر مزایای وزارت بی وزیر!

 

همون طور که مستحضرید یک وزارتخانه‌ای در کشور داریم به نام آموزش و پرورش و همانطور که احتمالا به خاطر داشته باشید این وزارتخانه هنوز صاحب نداره. ظاهرا حاج آقای رییسی به این جمله اعتقاد دارندکه ”بهترین سلاح بی محلیه“ و ”گذر زمان همه چیو درست میکنه“. البته شاید احساس کردند یک وزارتخانه‌ی جمع وجوریه کاری به کسی نداره، و احتمالا تصمیم دارند این وزارتخانه رو ادغام کنند با بقیه وزارتخانه ها. مثلا با صمت که بشه ”به صمت آموزش وپرورش“؛ تو مایه‌های برنامه سمت خدا. یا مثلا ادغام با جهاد کشاورزی که بشه ”آموزش جهاد وپرورش کشاورزی“، که میتونیم بازده مدارس رو بیشتر کنیم و حیاط مدارس رو زیر کشت ببریم. الان هم هوا سرده ومیشه طرح”هر دانش آموز یک شلغم“ رو اجرا کرد، به این صورت که هر دانش آموز اگر یک شلغم بکاره ما اصلا میتونیم صادر کننده شلغم بشیم.

اندازه صبر و تحمل بچه‌های دغدغه‌مند انقلاب مشخص و بیشتر شد، تا جاییکه می‌تونند چهار سال دیگه با همین سرپرست پیش برن.



ولی از این حرف‌ها که بگذریم، تاخیر آقای رییسی در معرفی وزیر یک ثمرات و دستاورد‌هایی هم داشته:

۱. از طرفی داخل وزارت خانه را آرام کرده که میگن هر کی میخواد بیاد فقط بیاد! با نوای ”خدایا بسه دیگه بابا خسته شدیم! “. از طرف دیگه یک سری افراد دغدغه‌مند هم کلا بیخیال و بی تفاوت شدن، میگن یک سرپرستی داره و میچرخه شاید مصلحتی هست وما نمیفهمیم.

داخل وزارت خانه را آرام کرده که میگن هر کی میخواد بیاد فقط بیاد!



۲. یک سری هم که خودشونو شایسته این پست دیدند، نشستند به محاسبه نفس و کارهاشون پرداختند، وکلی رزومه تولید کردند، و حتی تعداد نماز‌های یومیه و نماز شب رو هم به عنوان نقاط مثبت نوشتند تا چهل صفحه رزومه تولید بشه بالاخره.

۳. کلی گفتمان و طرح و ایده برای وزارت و ویژگی‌های وزیر و طرح و ایده تولید شد، که ما حتی الان میتونیم برای کل آموزش و پرورش جهان برنامه بدیم. الحمدلله!

۴. روزی اسم پنج نفر به عنوان وزیر از رسانه‌ها اعلام شد، که هر رسانه اعلام میکرد که طبق منابع موثقی که در دست داریم؟! فلانی دیگه معرفی میشه برای وزارت! بعد متاسفانه میدیدی منبعشون منبع آب آذر بوده! وخبری نشد. (منبع آب آذر: نام محله‌ای درقم به خاطر وجود یک منبع بزرگ وموثق)



وزیری که معرفی بشه قطعا رای میاره، چون مجلس میدونه اگه وزیر رای نیاره دیگه معرفی وزیر بعدی میره واسه هالووین سال بعد!



۵. وزیری که معرفی بشه قطعا رای میاره، چون مجلس میدونه اگه وزیر رای نیاره دیگه معرفی وزیر بعدی میره واسه هالووین سال بعد! البته اگه آموزش و پرورشی‌ها و معلمان ودانش آموزان تا اون موقع قیام نکنند!



خلاصه آقای رییسی! اگه وزیر نمیذاری، حداقل خودت پشت فرمون بشین!/ایسنا، فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: