صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 05
کد خبر: ۱۱۲۳۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

تذکر نماینده مجلس درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته 99

نماینده فلاورجان در مجلس یازدهم با انتقاد از تعلل در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: انتظار می‌رود هیئت رئیسه مجلس به این موضوع ورود کند .

به گزارش راهبرد معاصر، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ آذر) قوه مقننه و خطاب به علی نیکزاد نایب رئیس مجلس از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد و گفت: در حالی پاداش پایان خدمت فرهنگیان هنوز پرداخت نشده که ارزش پول در حال کاهش است و فرهنگیان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود هیأت رئیسه به این موضوع ورود کند تا در اسرع وقت پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فراموش شده
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بنده بازنشسته تهران هستم و دیروز دریافت کردم . خدا را گواه میگیرم که مرداد ماه فردی از آشنایان که به او اطمینان دارم را برای برآورد هزینه مرمت سقف خانه و سرویس که کاملا، تخریب شده آوردم و گفت با بهترین مصالح ، 140 تا 150 میلیون خرج دارد. دیروز زنگ زدم آمد و گفت که با مصالح درجه 3 ، شاید با 180 تا 190 بشود یه کاری کرد. بنده ضمن آنکه کماکان به عملکرد مسئولین امر که هنوز پاداش برخی استانها را ندادند معترضم و تا واریز کامل پاداشها ، بی عدالتی را در این زمینه فریاد میزنم . به شخصه از مسببین کاهش ارزش پول خود نخواهم گذشت و آنها را به خداوند متعال واگذار
می کنم.
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خیلی ها تذکر دادند کو گوش شنوا
م. م
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
نماینده عزیز ازابان تا14اذر تذکرمیدن چراپاداش فرهنگیان داده نمیشه سرخودتو درد نیار نخواستیم کوپیروتذکرعمل.. کو مسول وبانی ظلم درحق 30ساله نکنی بسه نخواستیم دواستان.. دواستان. قطره چکانی.. ندی کردی صدقه سری نخواستیم. حقالناس14/9تذکربیجواب توسط نمایندگان تمسخری بیش نیست نکنی.