صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۵۳

کدام مدیران دولتی آذر ماه حقوق نمی گیرند؟

به گفته سرپرست امور مدیریت مشاغل حقوق مدیران نهادهایی که اطلاعات کارمندان خود را در سامانه پاکنا ثبت نکردند، قطع خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر میرزایی سرپرست امور مدیریت مشاغل گفت: تعدادی زیادی از دستگاه‌ها اطلاعات خود را وارد سامانه پاکنا کردند، اما عمده شهرداری‌های کشور اطلاعاتشان را وارد نکردند.

او گفت: جلساتی با مدیران وزارت نفت صورت گرفته که تا امشب اطلاعات کارمندان خودشان را در سامانه پاکنا ثبت کنند. بخشنامه صادر شده بیان می‌کند که اگر نهاد‌ها نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نکنند، حقوق مدیران این نهاد‌ها قطع می‌شود.

میرزایی ادامه داد: ذی حساب و بالاترین مسئول دستگاه مالی صحت و نظارت اطلاعات را بررسی می‌کند. سامانه‌های اداری و استخدامی با خزانه کل کشور متمرکز می‌شوند و پرداخت حقوق از طریق سامانه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: نهاد‌های نظارتی باید به اطلاعات دسترسی داشته باشند و اطلاعات سامانه از سال ۱۳۹۵ در اختیار نهاد‌ها قرار گرفته است. بر این اساس امکان مشاهده برای عموم مردم نیز ایجاد می‌شود. در مقاطع مختلف گزارش‌هایی ارسال شده، اما پرداخت‌ها بر اساس اطلاعات صورت می‌گیرد، بنابراین اگر مدیران اطلاعات کارمندان را وارد نکنند، دچار مشکل می‌شوند و باید در این راستا پاسخگو باشند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: