صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

اخبار رتبه بندی معلمان / جزییات کامل صحبت های امشب منادی در شبکه خبر + فیلم

رئیس کمیسیون آموزش با حضور در برنامه تیتر امشب در شبکه خبر پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان سخن گفت.

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه "تیتر امشب" درباره طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: ۱۰سند تحول آموزش و پرورش، ۱۰ سال پیش تدوین و ابلاغ شد که نظام رتبه‌بندی معلمان از جمله موارد این سند است.

وی با اشاره به علل اجرایی نشدن این سند بیان کرد: فصل دهم قانون خدمات کشوری در سند تحول آموزش و پرورش درست اجرا نشده است.

 

 


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رتبه‌بندی یک فوق‌العاده شغلی است که هر معلم برای قرار گرفتن در این طرح باید یک سری شاخص‌ها و شایستگی‌ها را داشته باشد.

 


حسین عرب‌اسدی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور دیگر مهمان برنامه گفت: یکی از دلایلی که موجب اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی معلمان شده این است که ترکیب و نسبت برقرار کردن بین وضعیت معیشتی و ارتقای معیشتی معلمان با رتبه‌بندی است، یعنی همواره نگاهمان به رتبه‌بندی این بوده که وضعیت معیشتی اصلاح شود.

 


وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت است، گفت: باید در معیارهای ارزیابی بتوانیم کسانی که تدریس می‎‌کنند و افرادی که عملکرد مجهولی در خدمات تعلیم و تربیت دارند را بسنجیم.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
لطفا کمتر سفسطه بافی کنید ، مبلغ خیلی خیلی کم ،اصلاهم کار خوبی انجام نشده کلا ازفکر ۱۲،۵۰۰ بیایین بیرون ،فقط ۸۰ درصد هیئت علمی