صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۲۴۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

واریز حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح آذر ماه 1400 + نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

فیش حقوقی آذرماه بازنشستگان نیوهای مسلح بر روی سامانه بارگذاری شده است. بازنشستگان نیرو‌های مسلح برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سامانه ساتا saba.esata.ir مراجعه کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیرو‌های مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیرو‌های مسلح می‌توانند با مراجعه به سایت esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.

با ورود به این سامانه می‌توانید از آخرین تغییرات شامل افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت مذکور ثبت نام کرده باشید که توضیحات آن در ادامه می‌آید.



ابتدا وارد صفحه تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید.




در این مرحله از شما خواسته می‌شود برای ثبت نام وام بازنشستگان و دریافت فیش حقوقی نیرو‌های مسلح کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.





سپس لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و در پایان ذخیره کنید. حال امکان ورود به سایت و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیرو‌های مسلح وجود دارد.

نکته:

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.


مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نیرو‌های مسلح از طریق موبایل

نصب برنامه نرم ­افزاری (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندرویدی نیز روشی دیگر برای دریافت فیش حقوقی محسوب می‌شود و مشترکین محترم می‌توانند با دریافت و نصب نرم­‌افزار (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح می­توانند نسبت به دریافت اطلاعات برگه­‌ی حقوق خود اقدام نمایند.

از اینجا دانلود کنید: نصب نرم‌افزار سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح

 

 

منبع: شهر آرا

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
کی میخواین حقوق نیرو مسلح بدین خدااا تا کی نون خوردن نداریم
ناشناس
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
سلام چرا حقوق مستمربگیران نیروهای مسلح واریز نشده تاکی باید باقرض زندگی کنیم
ناشناس
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
باید به سایت وارد بشید بعداز اون شماره شناسایی که بالای فیش،حقوقی زده وارد کنید ورمز عبوررو خودتون انتخاب کنید وهمیشه داشته باشین بعد ثبت نام کنید
طلبه حوزه
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خدارا شکر حکومت اسلامی به اوضاع حقوقی و مالی و مسکن قشر روحانی سنگ تمام گذاشته ،امن طلبه دیپلمه ازبدو ورود حقوق ۱۱میلیونی ،مسکن در صورت متاهل بودن،وام ۵۰میلیونی برای خرید خودرو و پاداش و غیره بازم خدارا شکرممنون از دولت و حضرت آقا که درهرشرایط بفکر ماها هست
ناشناس
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
فیش حقوقی چه بدرد ما میخورد الان شب یلدا هست حقوقها واریز نشده چرا اینقدر اذیت میکنید چرا بازنشستگان را در پیش خانواده ها شرمنده میکنید
ما تا کی عرق شرم بریزیم در برابر خانواده
دهقانی
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
باسلام.حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح واریز نشده؟
محمد
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
سلام.
سوال از مسئولین درخصوص نیروهای بازنشسته لشکری.
امروز ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۹/۱۸ هنوز حقوق بازنشسته های لشکری پرداخت نشده.
امشب شب یلداست پسرها ودختران نوها همه میان خونه مثلا پدربزرگ.
ینی میمیرین حقوق آذر رو زودتر پرداخت کنید.
ناشناس
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
فیش بدون حقوق به چه درد میخوره
زیبا
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
چرا
ناشناس
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سلام بازنشستگان لشکری براحتی نمی توانند فیش حقوقی خود را از سامانه بگیرند باید به دفاتر خدمات مراجعه کنند یک روش ساده در سامانه تعریف کنید تا بازنشستگان به راحتی فیش حقوقی خود رااز سامانه بگیرند با تشکر