صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 01
کد خبر: ۱۱۶۰۴۴

صهیونیست‌ها :ایران قصد دارد در داخل اراضی اشغالی هرج‌ومرج ایجاد کند

صهیونیست‌ها درحالی ادعا می‌کنند ایران قصد دارد در داخل اراضی اشغالی هرج‌ومرج ایجاد کند که ناکارآمدی سران این رژیم موجب نارضایتی عمومی میان شهرک‌نشینان شده است.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رای الیوم، درپی ادعای برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر نفوذ شبکه‌ای ایرانی به حزب «لیکود» به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین این رژیم، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر به «رونین بار» رئیس سازمان جاسوسی «شاباک» دستور داد در خصوص این اخبار تحقیقات ویژه انجام دهند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در همین زمینه روز چهارشنبه مدعی شد شبکه‌ای به حزب لیکود نفوذ کرده و خواستار تظاهرات علیه نفتالی بنت شده بودند.

این کانال صهیونیستی بدون ارائه جزئیات و بدون اشاره به نارضایتی شهرک‌نشینان از کابینه این رژیم مدعی شد کسانی که قصد داشتند علیه بنت تظاهرات کنند از این شبکه خط می‌گرفتند.

صهیونیست‌ها درحالی ادعا می‌کنند ایران قصد دارد در داخل اراضی اشغالی هرج‌ومرج ایجاد کند که بر کسی پوشیده نیست ناکارآمدی سران این رژیم موجب نارضایتی عمومی میان شهرک‌نشینان شده و حتی در زمان برکناری نتانیاهو برخی از احزاب رژیم صهیونیستی به شدت در مقابل هم قرار داشتند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: