صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۳۶
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۹ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 19
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱

هاستل بی بی تهران کجاست؟

اگر اهل هاستل گردی در تهران باشید، اسم هاستل بی بی به گوشتان خورده است. این هاستل که در مرکز شهر تهران است،

به گزارش راهبرد معاصر؛ اگر اهل هاستل گردی در تهران باشید، اسم هاستل بی بی به گوشتان خورده است. این هاستل که در مرکز شهر تهران است، سبک تازه‌ای از مهمانداری را در تهران ترویج می‌کند. افرادی که دوست دارند اقامت در اقامتگاهی ارزان ولی بسیار زیبا، خوش سلیقه و صمیمی را در تهران تجربه کنند، سراغ هاستل بی بی می‌روند.

هاستل بی بی تهران کجاست؟

هاستل یکی از محبوب ترین انواع اقامتگاه در کشورهای مختلف است که به تازگی در ایران نیز مجوز تاسیس آنها صادر شده است. اقامت در هاستل مزایای زیادی برای گردشگرهایی دارد که می‌خواهند سفر ارزان ولی ماجراجویانه و متفاوتی داشته باشند. هر چه باشد روزهای سفر روزهای زندگی روزمره نیستند و این سفر هر چه متنوع‌تر باشد احساس بهتری به ما دست می‌دهد.

 

چرا هاستل بی بی؟

در قلب شهر تهران یعنی میدان انقلاب، خانه‌ای بزرگ سالها به زندگی خود ادامه داده و همچنان پا بر جاست. این خانه قدیمی با معماری زیبایی که دارد، خانه امن و صمیمی مسافران تهران است. اتاق‌های هاستل بی بی پر از نور هستند و رنگ‌های زیبای وسایل که با سلیقه انتخاب شده‌اند زیر نور اتاق به جلوه آمده‌اند. اگر دل شما هم برای امنیت خانه مادربزرگ‌ تنگ شده، قطعا اقامتی به خاطر ماندنی را در این هاستل بی‌نظیر تجربه می‌کنید.

خانه دارای چندین اتاق است که در طبقه بالا قرار دارند. در هر اتاق با توجه به اندازه، تعدادی تخت یک یا دو نفره قرار گرفته است. در هاستل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه و هال به صورت اشتراکی استفاده می‌شوند. اغلب افرادی که دوست دارند در سفر به گردشگرهای دیگر نزدیک شده دوستانی با وجه مشترک پیدا کنند، از اقامت در چنین هاستلی که قیمت مناسبی هم دارد استقبال می‌کنند.

 

قصه هاستل بی بی و لحظه‌های اصیلی که مهمانان این خانه میان وسایل تمیز و نوستالژیک هاستل می‌گذرانند، برای خیلی از مسافران تهران خاطره‌ای آشنا و صمیمی است. افراد زیادی با اقامت در این هاستل، از غربت تهران به عنوان شهری بزرگ  شلوغ برای خود کاستند. حیاط هاستل محیطی گرم و دوست داشتنی را پدید آورده تا مهمانان روح خود را در شلوغی و آلودگی تهران تازه نگه دارند. سامانه جاباما یک مرجع معتبر برای اجاره مبله در تهران هم به حساب می‌آید.

 

یکی از دلایل مهمی که مسافران هاستل بی بی را برای اقامت در تهران انتخاب می‌کنند، وجود آشپزخانه مجهز این هاستل است. هزینه خوراک در تهران اگر ناچار باشید هر وعده بیرون غذا بخورید، سر به فلک می‌کشد. اقامت در هاستل بی بی تهران این امکان را برای مهمانان پدید می‌آورد که خودشان آشپزی کنند تا در هزینه سفر خود صرفه کرده باشند.

 

موقعیت جغرافیایی هاستل بی بی در تهران نیز یکی از نقاط قوت این هاستل است. هاستل بی بی در خیابان انقلاب، حد فاصل مترو فردوسی و دروازه دولت قرار دارد که برای مهمانانش دسترسی آسانی به مناطق مختلف تهران را با مترو و بی آر تی فراهم می‌کند. اطراف این هاستل جاذبه‌های گردشگری مختلفی وجود دارند که مسافران می‌توانند اوقات خود در سفر را جذاب‌تر کنند.

موقعیت جغرافیایی هاستل بی بی طوری است که دسترسی به تمام مناطق تهران برای مهمانان آسان و کم هزینه است. با این حال حوالی این هاستل جاهای دیدنی زیادی هستند که می‌توانید در سفر خود به تهران از آنها دیدن کنید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. کافه‌های جذاب خیابان ایرانشهر، محیط مناسبی را برای معاشرت و وقت گذرانی فراهم آورده است که می‌توانید این کافه‌ها را تجربه کنید و دوستان خوبی در تهران بیابید. در بسیاری از این کافه‌ها، ایونت‌های هنری برگزار می‌شوند که بازدید از آنها اوقات متفاوتی برایتان رقم می‌زند. برای اجاره سوئیت تهران می‌توانید به سایت جاباما مراجعه کنید.

 

پارک هنرمندان نیز در خیابان ایرانشهر واقع شده است. در این پارک معروف تهران چندین کافه، رستوران و سالن نمایش فیلم و تئاتر وجود دارد که این خیابان را به پاتوق فرهنگی علاقمندان به هنر بدل کرده است. در پارک هنرمندان گالری‌هایی نیز وجود دارد که در آنها نمایشگاه‌های هنری مختلفی برگزار می‌شود. می‌توانید از این نمایشگاه‌ها دیدن کنید تا به این ترتیب از امکانات فرهنگی تهران که در نوع خود منحصر به فرد هستند استفاده کنید.

اطراف هاستل بی بی چندین کتابفروشی قدیمی و معروف نیز به چشمتان می‌خورد که به واسطه وجود آنها، خیابان انقلاب تهران برای افراد بسیاری تداعی کننده کتاب و ادبیات است. سالن تئاتر شهر که در ابتدای خیابان انقلاب قرار دارد، در تمام روزهای سال محل نمایش تئاترهای خوب تهران است.

اگر تنها به تهران سفر کرده‌اید، با اقامت در هاستل بی بی تهران نه تنها اقامتی آرام و اصیل را تجربه می‌کنید، بلکه دوستانی از جنس خودتان پیدا می‌کنید تا با همراهی آنها از تمام امکانات و تفریحات آنها لذت ببرید. زندگی اشتراکی مهمانان هاستل، روحیه زندگی جمعی و داشتن احساسات مشترک را میان انسان‌ها تقویت می‌کند. گسترش فرهنگ اقامت در هاستل، موجب ایجاد صلح میان آدم‌هایی می‌شود که ممکن است از هر لحاظ با هم متفاوت باشند اما وجه اشتراکی به نام انسانیت، آنها را به هم نزدیک می‌کند. این نوع سفر، فرهنگ صلح و برابری را ترویج می‌کند تا آدم‌ها با احترام به حضور یکدیگر، زیر سقفی مشترک برای چند روز اوقاتشان را به دوستی بگذرانند.

شما می‌توانید این هاستل زیبا را از طریق سایت یا اپلیکیشن رزرو اقامت آنلاین جاباما، اجاره کنید. برای مشاهده سایر گزینه‌های اقامتی هم می‌توانید به صفحه https://www.jabama.com/all-apartment مراجعه کنید.

 

 

 

نظر شما