صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 22
کد خبر: ۱۲۳۳۳۶

نظر رئیس جمهور درباره کلیت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان

محمدرضا پورابراهیمی با اظهار تأسف از واگذار نشدن سهام عدالت به جاماندگان گفت: با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رئیس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفند) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 اظهار داشت: طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی طی یک سال گذشته مطرح و بررسی شده است. دو میلیون و 300 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و یک میلیون و 300 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی فاقد سهام عدالت هستند.

 

وی افزود: متأسفانه این طرح در دولت قبل عملیاتی نشد اما با تغییر دولت و مذاکراتی که با آقای رئیسی داشتم، رئیس جمهور با کلیات این طرح موافقت کرده و موضوع را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده است.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با همکاری دولت و موافقت رئیس جمهور می‌توانیم تکلیف همه جاماندگان سهام عدالت را مشخص کنیم از این رو کمیسیون اقتصادی پیشنهاد تکمیلی برای این موضوع ارائه کرده است./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: