صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 28
کد خبر: ۱۲۴۱۸۵

عجیب‌ترین سوال از سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با مس رفسنجان به موضوعات مختلفی اشاره کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس امروز در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف مس رفسنجان می‌رود؛ دیداری که با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول رده‌بندی اهمیت بسیار زیادی دارد. این بازی سوژه کنفرانس خبری روز گذشته سرمربی پرسپولیس بود تا درباره قدرت مسی‌ها صحبت کند.

 

 یحیی گل‌محمدی در این کنفرانس خبری به موضوعات مهمی از جمله خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس، مشکلات مالی این باشگاه و همچنین کیفیت بالای تیم مس در رقابت‌های لیگ برتر پرداخت. در این میان، اما شاید عجیب‌ترین و بی‌ربط‌ترین سوال از سرمربی پرسپولیس این بود که «آیا به رنگ آبی حساسیت دارد یا خیر؟»


فارغ از بی‌مورد بودن چنین سوالی آنهم در آستانه دیدار حساس پرسپولیس با مس، اما پاسخ یحیی گل‌محمدی که به کوتاهی ارائه شد هم تا حدودی جالب بود. او با گفتن این جمله که «همه رنگ‌ها رنگ خداست» از کنار این موضوع به سرعت عبور کرد.

 

شاید پرسش‌گر فکرش را نمی‌کرد که سرمربی پرسپولیس بعد از رفتار بحث‌برانگیزی که مدیرعامل استقلال با لوگوی قرمز یکی از خبرنگاران داشت، علاقه‌ای به وارد شدن در این مسائل نداشته باشد و چنین پرسش بی ربطی در کنفرانس خبری، پاسخی کوتاه و گذرا داشته باشد./ فرارو

نظر شما