صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۲۶
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 02
کد خبر: ۱۲۴۵۰۴

سرقت ۱۷ میلیارد تومانی طلا توسط دختر جوان از خانه پدری!

معاون هماهنگ‌کننده پلیس تهران از دستگیری دختری خبرداد که از منزل پدرش ۱۷ میلیارد تومان طلا سرقت کرده بود.

به گزارش راهبرد معاصر، معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ از دستگیری دختری خبر داد که از منزل پدرش ۱۷۰ میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود.

سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: بیست و پنجم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری تجریش مبنی بر شناسایی سارق یا سارقان منزلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که شاکی مدعی بود پس از خروج وی و خانواده اش ۱۷۰ میلیارد ریال طلا از داخل گاو صندوق منزلش سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت داخلی بوده است ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی یکی از اقوام شاکی دستگیر شد که در نهایت متهم اظهار داشت به درخواست دختر شاکی طلا‌ها را سرقت کرده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی دختر شاکی که مدعی بود ۶۰ میلیارد ریال طلا در نزد پدرش داشته و پدرش حاضر به عودت طلا‌ها نبود دستگیر و به این پایگاه یکم این پلیس منتقل شد.

سردار مصدق با بیان اینکه هر ۲ متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قضائی روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: کلیه اموال به سرقت رفته کشف شد و در اختیار شاکی قرار گرفت./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما