صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 16
کد خبر: ۱۲۶۴۸۰

تعداد فوتی‌ها و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری ۱۴۰۰ + تصاویر و فیلم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در حوادث مربوط به چهارشنبه شب آخر سال متاسفانه ۲ هزار و ۸۱۷ نفر از هموطنان مصدوم و ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ۲۷۵ نفر از مصدومان حوادث هنوز در بخش‌های تخصصی بستری هستند و ۳۴ نفر بدلیل شدت وخامت حالشان در آی سی یو بستری هستند.
خالدیی افزود: متاسفانه ۱۷۱ نفر قطع عضو و و ۸۷۴ نفر دچار آسیب چشم و ۸۵۰ نفر نیز دچار سوختگی‌های شدید و متوسط شدند.

 

آمار حوادث  چهارشنبه آخر سال تهران

یحیی صالحی طبری رییس مرکز اورژانس تهران آمار مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران (نهایی) را اعلام کرد: بر اثر حوادث شب گذشته ۱۴۰ در شهر تهران مصدوم شدند که از این تعداد ۸۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۵۴ نفر در محل درمان شدند همچنین یک نفر نیز جان باخت.

وی گفت: از این تعداد ۴۶ نفر عابر پیاده بوده‌اند. ۲۶ نفر دچار آسیب چشمی، ۵۴ نفر سوختگی، ۵ نفر قطع عضو و ۵۵ نفر نیز دچار آسیب سطحی شده اند. از این تعداد ۱۱۸ نفر مرد و ۲۲ نفر زن بوده اند.

 

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری امسال رکورد زد

 

 

دستگیری ۱۵۴ هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال/ توقیف ۱۲ موتور و ۱ دستگاه خودرو در پایتخت

 

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص آخرین آمار دستگیری هنجارشکنان شب چهارشنبه آخر سال در تهران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در راستای ایجاد نظم و امنیت برای شهروندان و برخورد با افرادی که ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌کنند ۱۵۴ نفر از حادثه آفرینان دستگیر شدند.

وی با اعلام خبر توقیف۱۲ موتور و یک دستگاه خودروی هنجارشکنان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان و موتور و خودروی توقیف شده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

سردار هداوند از کشف ۳۳ کیلو گرم اکلیل سرنج و ۸۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: در حوادث شب گذشته ۹ مامور پلیس مصدوم شدند که چهار نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری بوده و ۵ نفر دیگر سرپایی درمان و مرخص شدند.


 

 

آمار مصدومان چهارشنبه سوری 1400در اصفهان

 

فریدون عابدینیرئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان مجموع حادثه‌دیدگان چهارشنبه سوری در اصفهان را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هفت نفر بستری شده و بقیه به شکل سرپایی درمان شده‌اند.

 

آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری  1400در مشهد/نوجوان 10 ساله جان خود را از دست داد

 

سرپرست آتش نشانی مشهد مقدس از مصدومیت ۹ نفر در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 
 

حوادث چهارشنبه آخر سال کرمانشاه ۱۲۶ مصدوم برجای گذاشت

 
هومن رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به اینکه عمده مصدومان دچار درجاتی از سوختگی و آسیب از ناحیه چشم شده‌اند گفت: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال به ۱۲۶ نفر افزایش یافت. در حال حاضر ۱۸ نفر از مصدومان شب گذشته دربیمارستان بستری هستند.

 

چهارشنبه سوری در قم ۴۰ مصدوم و ۴ فوتی بر جای گذاشت

 

دکتر علی بیگدلی، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم، با اشاره به حوادث تلخ شب چهارشنبه آخر سال، گفت: ۴۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال قم مصدوم شده و متاسفانه چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: دو آقای ۱۹ ساله و ۲۰ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله و یک خانم ۱۹ ساله از جمله افرادی بودند که در حوادث چهارشنبه آخر سال جان خود را از دست دادند.

 

تصاویری تلخ از حوادث چهارشنبه سوری 1400

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: