صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 15
کد خبر: ۱۲۹۵۸۲

حزب الله عراق: دست صهیونیست‌ها را در منطقه قطع می‌کنیم

کتائب حزب الله عراق در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی اعلام کرد که دست صهیونیست‌ها را در عراق و منطقه قطع خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر کتائب حزب‌الله عراق در پی حمله نظامیان صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی و درگیری‌ها در قدس اشغالی، اعلام کرد که حمله آشکار صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و اقدامات جنایتکارانه دشمن فقط به دست فلسطینیان آزاده متوقف می‌شود.

به گزارش المسیره، در ادامه بیانیه کتائب حزب الله آمده است: «ما برای دفاع از مسجد الاقصی ایستاده‌ایم تا دست صهیونیست‌ها را در عراق و منطقه قطع کنیم.»

قابل ذکر است که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به نمازگزاران روزه دار در مسجدالقصی و وقوع درگیری در کرانه باختری و قدس اشغالی، تا این لحظه ۲۲۴ فلسطینی زخمی شدند.

این حمله، واکنش نهاد‌های زیادی را از جمله حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن و اتحادیه اروپا را به دنبال داشت.

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، درگیری‌ها بین اشغالگران صهیونیست و مردم فلسطین افزایش یافته و پیش از حمله امروز، تنها در دو روز ۵ تن از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند. همه گروه‌های فلسطینی از جمله جنبشش فتح در پی شهادت ۵ فلسطینی طی تنها دو روز در حملات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی رود اردن عزای عمومی اعلام کرده‌اند و همزمان تجار و بازاریان نیز در مناطق کرانه باختری دست به اعتصاب زده‌اند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: