صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 19
کد خبر: ۱۳۰۲۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین جزئیات آیین نامه رتبه بندی معلمان

ستاری‌فرد با بیان اینکه تلاش این است که آیین‌نامه رتبه‌ بندی معلمان به بهترین نحو باشد، گفت: نظرات فرهنگیان در این آیین‌نامه لحاظ شده و می‌شود و جزئیات آن هم به‌زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه‌ برخی فرهنگیان درباره آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: متنی که فرهنگیان به عنوان نسخه آیین‌ نامه رتبه‌ بندی معلمان نقد می‌کنند، متنی نیست که در اختیار هیأت وزیران قرار گرفته است؛ به عنوان مثال برای مدرک تحصیلی دکتری امتیاز 75 پیشنهاد شده است اما در اظهارنظرها از امتیاز 25 نام برده می‌شود.

وی ادامه داد: دو مرحله برای اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی پیش رو داریم؛ یک مرحله در کمیسیون دولت و مرحله بعدی در صحن هیأت وزیران است؛ در واقع بخشی از دغدغه‌ها و ایرادات فرهنگیان قابل جرح و تعدیل است.

ستاری‌فرد با بیان اینکه تلاش این است که آیین‌نامه رتبه‌بندی به بهترین نحو باشد، گفت: نظرات فرهنگیان در این آیین‌نامه لحاظ شده و می‌شود و جزئیات آن هم به‌زودی اعلام خواهد شد. /فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
طورز نوشتی که کسی که سی سابقه داره رتبا دویاسه بشه بی انصاف
ناشناس
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
اینهمه سال معلم ضمن خدمت گرفته هیچ ؟؟؟ دو سال کرونا بوده و فعالیت اموزش حضوری کم بوده یا نبوده ..مجازی هم بخشی پولی بوده یا دسترسی به سیستم it..نداشته .... یا دراین سالها ی 97و بعد مشکل داشته مصیبت داشته بیماری داشته و..... ...مگر کلاسهای ضمن خدمت قبل 96 .. بر محور سیستم اموزش پرورش نبوده مگر معلم وقت نذاشته ؟حضور نیافته ؟؟؟؟وموارد دیگر
بنابراین انتظار است که (ضمن خدمت )در رتبه بندی معنای عام باشد و تبصره و ماده ای به ان الحاق نباشد....و برای ارتقای بعدی یعنی 1404ضمن خدمت جدید محاسبه گردد.